Σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από το Athens Center for Entrepreneurship and Innovation σε συνεργασία με το MBA International (Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών) στα τέλη Νοεμβρίου, η Kelly Vlahakis-Hanks, πρόεδρος και CEO της αμερικανικής εταιρείας οικολογικών προϊόντων καθαρισμού Earth Friendly Products, παρουσίασε τις βασικές αρχές μιας επιτυχημένης «πράσινης» στρατηγικής, ενώ επαναβεβαίωσε, απαντώντας σε ερώτηση του σελφ σέρβις, την πρόθεση της εταιρείας να επενδύσει σε μονάδα παραγωγής των προϊόντων της στην Ελλάδα, ως βάση επέκτασης των εξαγωγών της σε χώρες της Μ. Ανατολής και της Β. Αφρικής (το συγκεκριμένο πλάνο είχε ανακοινωθεί από τον ιδρυτή της εταιρείας, Ευτύχιο «Van» Βλαχάκη από το 2013, όμως η απώλειά του οδήγησε σε αναστολή της σχετικής επένδυσης).

Η Kelly Vlahakis-Hanks αναφέρθηκε στη σταθερά προσανατολισμένη στη βιωσιμότητα στρατηγική της εταιρείας, καθώς και στο γεγονός ότι τα «πράσινα» καθαριστικά προϊόντα έχουν ανοδική πορεία πωλήσεων, παρά την οικονομική κρίση. Συγκεκριμένα, οι σχετικές έρευνες προβλέπουν για το 2017 αύξηση σε σχέση με το 2012 των πωλήσεών τους σε ποσοστό 30%, από 2,7 δισ. δολάρια σε 9,3 δισ. δολάρια, με τους καταναλωτές σε ποσοστό 75% να δηλώνουν τον σημαντικό ρόλο των «πράσινων» χαρακτηριστικών στις επιλογές τους.