Η ΑΒ Βασιλόπουλος κέρδισε την κορυφαία διάκριση «E-shop of the Year» για το ηλεκτρονικό της κατάστημα, το AB Eshop, μαζί με επτά ακόμη σημαντικές βραβεύσεις, στο πλαίσιο των e-volution Awards 2021, που διοργάνωσαν για δέκατη χρονιά το Marketing Week, η Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ειδικότερα, η εταιρεία απέσπασε τέσσερα χρυσά βραβεία στις κατηγορίες «Best in Supermarkets», για τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες που προσφέρουν το AB Eshop και η νέα εφαρμογή AB App, «Content Marketing that Converts», για το περιεχόμενο και τη συνολική αγοραστική εμπειρία που δημιουργούν τα προαναφερόμενα, «Υπηρεσίες Συμβουλευτικής στο E-Commerce ανά case study», για το στρατηγικό σχεδιασμό και την υλοποίηση του AB Home Shop Center, και «Στρατηγική social media», για τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου εν μέσω πανδημίας στις δύο μεγάλες social media καμπάνιές της («Φροντίζουμε» και «#menoumespiti»). Επίσης, κέρδισε δύο ασημένια βραβεία στις κατηγορίες «Υπηρεσίες E-Banking & Συστήματα Ηλεκτρονικών Πληρωμών» και «User Interface» και ένα μπρούτζινο στην κατηγορία «Operations & Back Office».