Ως «αιχμή του δόρατος» αποκαλεί το E-LA-WON Luxury ελληνικό ελαιόλαδο με φύλλα βρώσιμου χρυσού ο ελαιοπαραγωγός και ιδιοκτήτης της E-LA-WON, Ιωάννης Καμπούρης, σχολιάζοντας στο FOODReporter ότι πρόκειται για «ένα θέμα περίπου μιας δεκαετίας» το οποίο αναδύθηκε ξανά στην επικαιρότητα.

«Με στόχο να διαφοροποιηθούμε τότε στην αγορά, ώστε να έχουμε ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, βάλαμε τον βρώσιμο χρυσό σε φιάλη με μία ειδική, χειροποίητη συσκευασία» αναφέρει ο κ. Καμπούρης, προσθέτοντας ότι το προϊόν κέρδισε το ενδιαφέρον της αγοράς των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, καθώς προγραμματίστηκαν εκεί πέντε events, αφιερωμένα στο συγκεκριμένο προϊόν. Αναφορικά, το luxury ελαιόλαδο συνδυάζει υψηλής ποιότητας Ελληνικό Εξαιρετικό Παρθένο ελαιόλαδο με φύλλα βρώσιμου χρυσού με έντονη αντιοξειδωτική και αντιγηραντική δράση. Επιπλέον, σημειώνεται ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ελαιοκανθάλη, η οποία προστατεύει το καρδιαγγειακό σύστημα.

Η συμφωνία με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα για αποκλειστική διακίνηση των ultra-luxury προϊόντων
«Το ελαιόλαδο με βρώσιμο χρυσό κυκλοφορεί τώρα πλέον μόνο στην Αραβική Χερσόνησο, καθώς εκεί το αντιπροσωπεύουν αποκλειστικά, έπειτα από συμφωνία, παράλληλα με άλλα ultra-luxury προϊόντα, όπως το μέλι, το γλυκό από τριαντάφυλλο και τις ελιές σε βαζάκια από κρύσταλλα Swarovski» δηλώνει ο κ. Καμπούρης, προσθέτοντας ότι το κοινό είναι περιορισμένο (βασιλικές οικογένειες). Σημειώνεται δε, ότι λόγω συμφωνίας με αντιπροσώπους στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, η E-LA-WON δεν διαθέτει στο εγχώριο κανάλι της λιανικής και HORECA το E-LA-WON Luxury ελαιόλαδο, καθώς εκείνοι έχουν την αποκλειστικότητα να το διακινούν μόνο στην Αραβική Χερσόνησο.

Το 70% της παραγωγής είναι εξαγωγές
«Εμείς διαθέτουμε στην ελληνική αγορά 34 κωδικούς προϊόντων, εκ των οποίων οι περισσότεροι είναι ελαιόλαδο, μέλι, σαπούνια και ελιές» επισημαίνει ο Ιωάννης Καμπούρης. Με τις εξαγωγές να αποτελούν πλέον το 70% της παραγωγής, μετά την υγειονομική κρίση η E-LA-WON σημείωσε άνοδο πωλήσεων κατά 85%.
Με πάνω από 115 βραβεία που επικεντρώνονται στην ποιότητα και το packaging, τα προϊόντα της E-LA-WON συμμετέχουν ενεργά σε πολλές διεθνείς και εγχώριες εκθέσεις, καθώς είναι το «εφαλτήριο» της επιχείρησης για να ξεκινήσουν να αποκτούν αναγνωσιμότητα και να διεισδύσουν ευκολότερα στις αγορές, όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης της E-LA-WON. «Συνεργαζόμαστε με ελληνικά πανεπιστήμια, όπως το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με στόχο να γίνονται έρευνες στα ελαιόλαδα μας» συμπληρώνει.
«Έχουμε θέσει ως στόχο να λανσάρουμε ένα νέο προϊόν κάθε φορά που συμμετέχουμε σε μία έκθεση» αναφέρει στο FOODReporter ο κ. Καμπούρης. «Άμεσα θα λανσάρουμε τη νέα μας κολόνια από εκχύλισμα ανθέων ελιάς στη FOODEXPO 2023» προσθέτει.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter