Ειδικότερα, στην ‘Eκθεση προβλήθηκαν περισσότερα από 50 ελληνικά προϊόντα, όπως ελαιόλαδο, ελιές, κρασί, γιαούρτι, σοκολάτες, μέλι, κρόκος, φέτα και άλλα ελληνικά τυριά, σαπούνια κλπ των επιχειρήσεων Cretan Deli Taste Ltd, Κανάκης, της ‘Eνωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Λέσβου, της ΙΟΝ ΑΕ, της Τρικαλινός ΕΕ, της ‘Eνωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Μονοφατσίου, καθώς και της εταιρείας Eurimac ΑΕ, τα οποία προσέλκυσαν το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των ξένων επισκεπτών. Επίσης, εκπροσωπήθηκαν οι εταιρίες Κτήμα Αβαντίς, Κτήμα Θεοδωρακάκος, Greekpol ΕΠΕ, ‘Iλιδα ΑΕ, Δωδώνη ΑΕ, ΦΑΓΕ ΑΕ, Κτήμα Σπυρόπουλου, Κτήμα Γκόφα, καθώς και οι εταιρείες Pegasus Kabushiki-Kaisha και Κ & Μ Ltd.  

Στη φετινή ‘Eκθεση συμμετείχαν 2.300 εκθέτες από 59 χώρες, ενώ οι επισκέπτες ήταν κυρίως εισαγωγείς, εκπρόσωποι μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, καθώς και εκπρόσωποι των βιομηχανιών τροφίμων και ξενοδοχείων. Να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της ‘Εκθεσης οι ελληνικές επιχειρήσεις πραγματοποίησαν περισσότερες από 1.300 επιχειρηματικές επαφές, πολλές από τις οποίες είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσουν σε μελλοντική συνεργασία.

Η ελληνική παρουσία ήταν ιδιαίτερα αισθητή στους ξένους και πλαισιώθηκε από παράλληλες εκδηλώσεις και σεμινάρια που πραγματοποιήθηκαν από γνωστούς Ιάπωνες εμπειρογνώμονες. Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια του 1ου σεμιναρίου παρουσιάστηκαν τα προϊόντα ΠΟΠ, οι ιχθυοκαλλιέργειες, το αβγοτάραχο, και αναδείχθηκε η ελληνική γαστρονομία σε συνδυασμό με τις ιαπωνικές διατροφικές συνήθειες. Το 2ο σεμινάριο αναφερόταν στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και την υπεροχή του ελληνικού παρθένου ελαιολάδου και τη σημασία του ως βασικού συστατικού της μεσογειακής διατροφής.