Με όχημα το Roku Gin, η Δυναμική ΑΕ μπαίνει στη μάχη των σκληρών ποτών, αφενός στην εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά Ho.Re.Ca. της χώρας μας, αλλά και στο οργανωμένο λιανεμπόριο, με στόχο να αυξήσει το αποτύπωμά της τόσο σε όγκο και αξία πωλήσεων, όσο και ως προς τη διεύρυνση των σημείων διανομής. Ανάμεσα στα σκληρά ποτά που διανέμει η Δυναμική, το Roku Gin αποτελεί το δημοφιλέστερο, μαζί με την πολωνική βότκα Zubrowka.

Πρόκειται για ένα ποτό που διανέμεται από τη Δυναμική από το 2018 όμως η τωρινή μεταπανδημική περίοδος αναδύεται ως η καταλληλότερη για τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητάς τους. «Έχουμε ήδη εξασφαλίσει μια πολύ καλή διανομή, έχουμε εισάγει το Roku Gin, ως premium gin ανταγωνιστικής τιμής, στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ Θανόπουλος, ΑΒ Βασιλόπουλος και Σκλαβενίτης», δήλωσε στο FOODReporter η Customer Marketing Manager της Δυναμική, Χριστίνα Βελισκάκη.

Τα premium χαρακτηριστικά και οι στόχοι πωλήσεων του Roku Gin
Τα βότανα και η ντελικάτη γεύση του Roku Gin το κάνουν αγαπητό στο ελληνικό κοινό και η αύξηση στις πωλήσεις του είναι σημαντική. Στην Ελλάδα προσφέρεται μόνο σε συσκευασία 700ml (μονός κωδικός), σε duty free καταστήματα απαντάται και σε συσκευασία 1,5 λίτρου.

«Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε ένα γευστικό “value for money” ποτό, με προστιθέμενη αξία. Είναι χαρακτηριστικό από το εξάγωνο μπουκάλι του. Άλλωστε, roku στα ιαπωνικά σημαίνει έξι και επίσης έξι είναι τα βότανα που εκχυλίζονται και το απαρτίζουν. Στόχος μας είναι όλα τα σημεία λιανικής κι ακόμη, premium κάβες και όλα τα μπαρ και ξενοδοχεία. Αναμένουμε ακόμη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων, όσο το καθιστούμε ευρύτερα γνωστό σε μεγαλύτερα κοινά και όσο έρχεται το ελληνικό καλοκαίρι, που ευνοεί την κατανάλωση λευκών ποτών. Ο στόχος μας για το Roku Gin στο φετινό καλοκαίρι είναι 25.000 φιάλες», σημείωσε ακόμη η κυρία Βελισκάκη.

Το κωδικολόγιο της Δυναμικής και η αξία πωλήσεων που κινείται ανοδικά
Στόχος της Δυναμικής είναι η επένδυση στον εμπλουτισμό των σημείων διανομής και η αύξηση των μεριδίων της σε πωλήσεις, τόσο σε σημεία Ho.Re.Ca., όσο και στο οργανωμένο λιανεμπόριο, όπου επιζητείται η μεγαλύτερη διάχυση σε περισσότερα καταστήματα κάθε αλυσίδας. Η εταιρεία διατηρεί ενεργή συμφωνία και διανέμει τα κρασιά του συνολικού κωδικολογίου της GENKA 1877, το τσίπουρο Αποστολάκη και τα κρασιά του Κτήματος Αποστολάκη κι επίσης, την γκάμα των κρασιών του Κτήματος Βογιατζή, ως νέα συνεργασία, των Κτημάτων Διαμαντάκος, Σπυρόπουλος και των οινοποιείων Παπαγιαννάκος, Ουσύρα, Ιδαία Οινοποιητικής και Mateus.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Δυναμική ΑΕ, Πάνο Μπάρλο το 2022 η εταιρεία κατέγραψε το μεγαλύτερο μέρος του κύκλου εργασιών της στην κατηγορία του κρασιού. Ο κ. Μπάρλος επιβεβαίωσε ότι η άνοδος στις πωλήσεις κρασιού αποτελεί σταθερή τάση τα τελευταία χρόνια, «ιδιαίτερα με την αύξηση της δημοφιλίας του ροζ κρασιού σε παγκόσμιο επίπεδο» και αντίστοιχα, η Δυναμική ΑΕ επιθυμεί να αναπτύξει περαιτέρω το portfolio της. Η κυρία Βελισκάκη είχε σημειώσει νωρίτερα ότι «έχει γίνει φανερό πως το ελληνικό κοινό έχει μάθει να πίνει κρασί σε ποσότητα και διαφορετικές ποικιλίες».

Ακόμη, ο κ. Μπάρλος τόνισε ότι η Δυναμική ΑΕ σημείωσε εξαιρετική άνοδο πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο του 2023, εμφανώς υψηλότερα από το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η Δυναμική ΑΕ έχει υπολογίσει ότι η ανάπτυξή της στο πρώτο πεντάμηνο της τρέχουσας χρονιάς θα βρεθεί στο 15% σε αξία πωλήσεων, με στόχο τα 55 εκατ. ευρώ συνολικών πωλήσεων στο πλήρες δωδεκάμηνο του 2023.

Ένα ακόμη νέο λανσάρισμα στην κατηγορία των σκληρών ποτών
Όπως δήλωσε ο κ. Μπάρλος στο FOODReporter, εξαιρετικές πωλήσεις έκαναν στο πρώτο τρίμηνο του 2023 το λικέρ Courvoisier και το σκωτσέζικο ουίσκι Laphroaig. Όπως έμαθε το FOODReporter, η Δυναμική ΑΕ αναμένεται τον Ιούλιο του 2023 να λανσάρει και ένα νέο ουίσκι, το St. Patrick’s.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter