Παρά τη μείωση της κατανάλωσης που αντιμετωπίζει η ελληνική αγορά, η Δυναμική ΑΕ συνεχίζει την ανοδική της πορεία, σημειώνοντας 7% ανάπτυξη το πρώτο δεκάμηνο του 2024. Ο Πάνος Μπάρλος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε στο FOODReporter κατά τη διάρκεια του Athens Bar Show 2024, που πραγματοποιήθηκε στην Τεχνόπολη Γκάζι, ότι το Σεπτέμβριο και Οκτώβριο σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση, αποδεικνύοντας τη δυναμική των brands της εταιρείας.
Η Δυναμική ΑΕ, ένα από τα κορυφαία δίκτυα διανομής ποτών και οίνων στην Ελλάδα, παρουσίασε στο Athens Bar Show μια ποικιλία από premium προϊόντα, καλύπτοντας τις ανάγκες των supermarket, χονδρεμπορίου και Ho.Re.Ca.. Συγκεκριμένα, στα περίπτερά της φιλοξενήθηκαν εκλεκτά brands, όπως Lost Explorer mezcal, Cazcabel Tequila και το δημοφιλές μη αλκοολούχο Holy Ginger, που ξεχωρίζει για τη φυσική του σύσταση χωρίς συντηρητικά.
Οι επισκέπτες γνώρισαν επίσης το φημισμένο ουίσκι Laphroaig, το τσίπουρο Μανιφέστο Grego της οικογένειας Αποστολάκη, το ιαπωνικό Roku Gin και τα mixers Thomas Henry.
Αναμένεται ενίσχυση στην κατηγορία οινοπνευματωδών και οίνων
Σύμφωνα με τον κ. Μπάρλο, η Δυναμική ΑΕ ετοιμάζεται να επεκτείνει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της, ενισχύοντας την παρουσία της τόσο στα οινοπνευματώδη όσο και στους οίνους, με στόχο να ικανοποιήσει ακόμα πιο ευρύ φάσμα πελατών και γευστικών προτιμήσεων.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter