Με πέντε βραβεία συνολικά από το 2009 μέχρι σήμερα, εκ των οποίων δύο ως «Προϊόν της Χρονιάς 2015», ένα για το αποσμητικό Dove Deo Invisible και ένα για τη σειρά λαδιών ενυδάτωσης Dove Purely Pampering Oils, το Dove υπενθυμίζει τον βασικό λόγο που το καθιστά «διαφορετικό» και το τοποθετεί στην κορυφή των προτιμήσεων των γυναικών παγκοσμίως. Αυτός ο λόγος δεν είναι άλλος από την προϊοντική του ανωτερότητα, η οποία αποτελεί κοινό στοιχείο για όλα τα προϊόντα Dove.

Η μοναδική σύνθεση του κρεμοσάπουνου, του αφρόλουτρου, της λοσιόν σώματος, των λαδιών ενυδάτωσης, του αποσμητικού και της σειράς μαλλιών Dove, μετατρέπει την καθημερινή περιποίηση της επιδερμίδας των γυναικών σε μια στιγμή φροντίδας και ομορφιάς. Το Dove, όμως, έχει και μια κοινωνική αποστολή. Στόχο έχει να εμπνεύσει τις γυναίκες όλου του κόσμου να συνειδητοποιήσουν την πραγματική τους ομορφιά, να την αναζητήσουν μέσα τους και να την αποδεχτούν, ώστε να νιώθουν όμορφες κάθε μέρα. Αυτό είναι που διαφοροποιεί το Dove και καθιερώνει την ηγετική του θέση στην κατηγορία προϊόντων προσωπικής φροντίδας και υγιεινής.

2004: «Η αλήθεια για την ομορφιά». Μία έρευνα που ανέτρεψε τα δεδομένα
Με την πεποίθηση αυτή, το Dove, από το 2004, έθεσε ως στόχο να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες να συνειδητοποιήσουν την πραγματική τους ομορφιά. Μέσα από παγκόσμιες έρευνες σε γυναίκες, διεθνείς καμπάνιες και, φυσικά, μοναδικά προϊόντα προσωπικής φροντίδας, τo Dove δεσμεύεται να δημιουργήσει έναν κόσμο, όπου η ομορφιά θα είναι πηγή αυτοπεποίθησης και οι γυναίκες θα δείχνουν και, κυρίως, θα αισθάνονται όμορφες. Αναπτύσσοντας μια θετική σχέση με την εμφάνισή τους, οι γυναίκες πετυχαίνουν να αυξήσουν την αυτοεκτίμησή τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Είναι σημαντικό οι γυναίκες του σήμερα να αναγνωρίζουν την ομορφιά τους, γιατί έτσι αποτελούν θετικά πρότυπα για τις γυναίκες του αύριο.

Προκειμένου να διερευνήσει τη σχέση της γυναίκας με την ομορφιά, το Dove το 2004 πραγματοποίησε μια μεγάλη παγκόσμια έρευνα, σε 20 χώρες, με θέμα «Η αλήθεια για την ομορφιά». Η έρευνα αυτή, εξέτασε το πώς συνδέονται η ομορφιά, ο ρόλος της φροντίδας και της ευτυχίας. Αξιοσημείωτο αυτής της έρευνας ήταν ότι μόνο το 2% των γυναικών παγκοσμίως ένιωθαν άνετα να χρησιμοποιήσουν τη λέξη «όμορφη» για να χαρακτηρίσουν τον εαυτό τους. Το 2010, το Dove πραγματοποίησε την ίδια έρευνα.

Συμπέρασμα; Σε διάστημα 6 ετών και, ενώ ο αριθμός των γυναικών παγκοσμίως που χαρακτηρίζουν τον εαυτό τους όμορφο διπλασιάστηκε από το 2% στο 4%, η ικανοποίηση των γυναικών με τη ζωή τους μειώθηκε κατά 10%. Δηλαδή, συνέχιζαν να μη νιώθουν ευτυχισμένες. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι οι γυναίκες επηρεάζονται από τα κοινωνικά στερεότυπα της ομορφιάς, από τους ανθρώπους γύρω τους, καθώς και τα Media, με αποτέλεσμα να νιώθουν μια συνεχόμενη πίεση και αμφισβήτηση του εαυτού τους και της ομορφιάς τους.

Αξιοσημείωτο δε, είναι και το γεγονός ότι το 80% των γυναικών θεωρεί πως κάθε γυναίκα έχει κάτι όμορφο πάνω της, όμως, καμία δε μπορεί να δει τη δική της ομορφιά. Αυτό αποδεικνύει ότι οι γυναίκες είναι ο πιο αυστηρός κριτής του εαυτού τους , με ευρύτερες επιπτώσεις στην αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και τελικά την ευτυχία τους. Το 2004, με την επαναστατική έρευνα «Η αλήθεια για την ομορφιά», το Dove ανέτρεψε τα δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς, δημιουργώντας μια συζήτηση γύρω από την αληθινή ομορφιά και τα πρότυπά της και ανοίγοντας έναν ουσιαστικό διάλογο με κάθε γυναίκα. Το 2010, συνέχισε τον διάλογο με στόχο να απελευθερώσει ακόμα περισσότερο τις γυναίκες.

2013: «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς»
Το 2013, το Dove έχοντας ως δεδομένο πως οι λόγοι που οι γυναίκες δε νιώθουν όμορφες είναι τα κοινωνικά στερεότυπα και ο ίδιος τους ο εαυτός, ξεκίνησε μια σειρά από καμπάνιες και διαφημιστικές ταινίες, που στόχο είχαν να αποδείξουν πως η ομορφιά πρέπει να είναι πηγή αυτοπεποίθησης και πως κάθε γυναίκα είναι πραγματικά όμορφη. Έτσι, διεξήγαγε το συναρπαστικό κοινωνικό πείραμα «Σκίτσα Αληθινής Ομορφιάς». Στο πείραμα, ο Gil Zamora, ένας καλλιτέχνης και εγκληματολόγος εκπαιδευμένος στο FBI, δημιούργησε σύνθετα σκίτσα εφτά γυναικών που είναι κρυμμένες πίσω από μια κουρτίνα, χρησιμοποιώντας τις αυτο-περιγραφές τους ως βάση των σχεδίων του.

Πριν από τη συνεδρία τους με τον καλλιτέχνη- εγκληματολόγο, ζητήθηκε σε κάθε μία από τις γυναίκες να περάσουν ένα σύντομο χρονικό διάστημα με μία άγνωστη γυναίκα, χωρίς να γνωρίζουν τον λόγο. Ο Zamora, έπειτα, σχεδίασε σκίτσα παίρνοντας στοιχεία από τις περιγραφές των ξένων γυναικών. Τα περισσότερα σκίτσα που σχεδιάστηκαν από την οπτική γωνία των ξένων γυναικών, έδειχναν μία πιο όμορφη, χαρούμενη, και συχνά, πιο σωστή εικόνα των γυναικών, κάτι που αποδεικνύει, πως όταν πρόκειται για την εμφάνισή των γυναικών, η μεγαλύτερη πίεση για την ομορφιά είναι η πίεση που βάζουν οι ίδιες στον εαυτό τους. Η καμπάνια του Dove, ενθάρρυνε τις γυναίκες να επανεξετάσουν την ομορφιά τους, να επανεκτιμήσουν τον τρόπο με τον οποίο βλέπουν τον εαυτό τους και να συνειδητοποιήσουν τον τρόπο που τις βλέπουν οι άλλοι.

2014: Dove: Patches
Ένα πρωτοπόρο κοινωνικό πείραμα

Πιστό στο δέσμευσή του να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης, έναν χρόνο μετά το Dove πραγματοποιεί ένα νέο πρωτοπόρο κοινωνικό πείραμα, το Dove: Patches. Με αυτό το πείραμα, το Dove απέδειξε ότι κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της τη δύναμη να νιώσει όμορφη και ενέπνευσε για ακόμα μία φορά όλες τις γυναίκες να αλλάξουν τον τρόπο που βλέπουν τον εαυτό τους. Το πείραμα συντονίστηκε από την ψυχολόγο και συγγραφέα των New York Times, Dr. Ann Kearney-Cooke (Ph.D., Counseling Psychology), η οποία έχει αφιερώσει 30 χρόνια στην επιστημονική έρευνα, σχετικά με την εικόνα του γυναικείου σώματος και την αυτοεκτίμηση. Κατά τη διάρκεια του πειράματος, οι συμμετέχουσες φόρεσαν για δύο εβδομάδες, ένα ειδικό «patch ομορφιάς», το οποίο θα τις βοηθούσε να νιώσουν πιο όμορφες.

Όλες οι γυναίκες συμφώνησαν ότι φορώντας το «patch ομορφιάς», τις βοήθησε να τονώσουν την αυτοεκτίμησή τους και να αλλάξουν την προσωπική τους ζωή. Το «patch ομορφιάς» δεν περιείχε τίποτα και το Dove απέδειξε ότι το γεγονός πως οι ίδιες πίστεψαν στην ομορφιά τους, τις επηρέασε στο να αισθανθούν όμορφες. Από το 2004 μέχρι σήμερα, το Dove, μέσα από μεγάλες παγκόσμιες έρευνες και καμπάνιες που ενθαρρύνουν τις γυναίκες να αναγνωρίσουν την πραγματική τους ομορφιά, ενισχύει τη δέσμευσή του να συμβάλλει στην αύξηση της αυτοεκτίμησης των γυναικών κάθε ηλικίας.

Η ομορφιά είναι τρόπος σκέψης!
Γι’ αυτό το Dove καλεί τις γυναίκες να αλλάξουν τον τρόπο που αντιλαμβάνονται την ομορφιά τους. Μέσα από τις συναρπαστικές ταινίες «Camera Shy», «Mirrors», «How old are you», κά, που εμπνέονται από αληθινές καταστάσεις, το Dove καλεί τις γυναίκες να αγαπήσουν το είδωλό τους, να κοιτάζονται συχνά στον καθρέφτη και να χαμογελούν, να ανακαλύψουν τα στοιχεία που αγαπούν στον εαυτό τους και να ξεχάσουν τα μειονεκτήματα τους, να πουν την πραγματική τους ηλικία, να γίνουν θετικά πρότυπα για τις κόρες τους, τις φίλες τους και όλες τις γυναίκες γύρω τους. Να συνειδητοποιήσουν τις πραγματικές διαστάσεις της ομορφιάς τους, καθώς και τις δυνατότητες τους να είναι όμορφες.

Όραμα του Dove είναι να δημιουργήσει έναν κόσμο όπου η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης, και όχι άγχους. Για το Dove, κάθε γυναίκα έχει τη δυνατότητα να φαίνεται και να νιώθει όμορφη. Αν δείχνεις και αισθάνεσαι όμορφη τότε είσαι πιο ευτυχισμένη… και όλες οι γυναίκες, όπως και όλος ο κόσμος, έχουν δικαίωμα στην ευτυχία.