«Στο Dove πιστεύουμε ότι η ομορφιά είναι για όλους, γιατί όταν αισθάνεσαι και φαίνεσαι καλά είσαι πιο ευτυχισμένη». Αυτό αποτελεί τη φιλοσοφία, την καρδιά αλλά και την αποστολή του Dove, από τη στιγμή της γέννησής του. Η είσοδος της μάρκας στον χώρο των καλλυντικών και της περιποίησης της επιδερμίδας αποτέλεσε μία μεγάλη και επαναστατική καινοτομία, που τάραξε τα μέχρι τότε δεδομένα στον χώρο της ομορφιάς.

Tο Dove ήταν η πρώτη μάρκα παγκοσμίως που αγκάλιασε την πραγματική και αληθινή ομορφιά και κάλεσε όλες τις γυναίκες να αναδείξουν την προσωπική τους δυναμική και τον καλύτερό τους εαυτό!

Με την αυθεντική και επαναστατική φιλοσοφία του αλλά και την πρωτοποριακή καινοτομία, το 1/4 ενυδατική κρέμα που αποτελεί τη βάση όλων των προϊόντων του, το Dove κέρδισε τις καρδιές των καταναλωτών. Σήμερα, το Dove πωλείται σε πάνω από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο, κατέχοντας ηγετικές θέσεις στις κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται και προσφέροντας ολοκληρωμένη πρόταση φροντίδας και ομορφιάς, με προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Dove: Τα αποσμητικά μας, η πρώτη πρόταση ομορφιάς
Το Dove, ως ειδικός στη φροντίδα της επιδερμίδας, γνωρίζει πόσο σημαντική είναι η όμορφη και καλά ενυδατωμένη επιδερμίδα, ειδικά στην ευαίσθητη περιοχή της μασχάλης. Γι’ αυτό, 80 εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο λατρεύουν να το χρησιμοποιούν, κατατάσσοντας τα αποσμητικά Dove No 2 στις προτιμήσεις των Ελληνίδων αλλά και των γυναικών σε όλο τον κόσμο. Γιατί όμως; Γιατί τα αποσμητικά Dove αποτελούν την πρώτη πραγματική πρόταση ομορφιάς για την επιδερμίδα της μασχάλης.

H σειρά αποσμητικών Dove είναι βασισμένη σε μια μοναδική σύνθεση με τρεις φορές περισσότερη Βιταμίνη Ε, η οποία είναι πολύ σημαντική για την επιδερμίδα. Η ίδια δεν μπορεί να παραχθεί από το σώμα και επιπλέον έχει αποδειχθεί ότι η Βιταμίνη Ε:

  • Καταπραΰνει την επιδερμίδα
  • Ενισχύει τα κυτταρικά τοιχώματα
  • Προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία, η οποία είναι υπεύθυνη για τη σταδιακή γήρανση των κυττάρων

Παράλληλα, η μοναδική σύνθεση των αποσμητικών Dove με 1/4 ενυδατική κρέμα φροντίζει και ενυδατώνει την επιδερμίδα και προσφέρει φροντίδα σε βάθος, ώστε να μη χάνει τη φυσική της υγρασία.

Η νέα βελτιωμένη σύνθεση των αποσμητικών Dove, με 3 φορές περισσότερη Βιταμίνη Ε, εγγυάται ορατά αποτελέσματα και βελτιωμένη όψη της επιδερμίδας. Ταυτόχρονα, βοηθά σημαντικά στην ανάκτηση της λάμψης και της χαμένης ελαστικότητάς της.

Η σειρά αποσμητικών Dove με εμπλουτισμένη σύνθεση διατίθεται σε spray & roll on, σε υπέροχους συνδυασμούς και πάντα με την αποτελεσματική και αξιόπιστη 48ωρη προστασία Dove.


Η κατηγορία των αποσμητικών
Η κατηγορία των αποσμητικών παγκοσμίως αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγορές προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας, στην οποία η Unilever δραστηριοποιείται στρατηγικά και ηγείται δυναμικά με τέσσερις μεγάλες μάρκες, που απευθύνονται σε γυναίκες και άνδρες. Η τεχνογνωσία και η καινοτομία της κατηγορίας αντικατοπτρίζονται στο DNA όλων των μαρκών των αποσμητικών της εταιρείας και ανταποκρίνονται δυναμικά στις αυξανόμενες προσδοκίες και ανάγκες των καταναλωτών.

Η ελληνική αγορά των αποσμητικών, παρά το ότι δεν μπορεί να συγκριθεί σε όγκο και αξία με μεγάλες ευρωπαϊκές και παγκόσμιες αγορές, τα τελευταία χρόνια κινούνταν ελαφρώς ανοδικά και σταθερά. Το 2011 ήταν μία χρονιά κρίσιμη, που επηρέασε και τη συγκεκριμένη κατηγορία, με πωλήσεις σε αξία που έκλεισαν πτωτικά στο -2,4%.

Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δεν φαίνεται να κατατάσσονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς αποτελούν περίπου το 1%  της αγοράς σε αξία, ενώ αυτό που αποδεικνύεται πρωταρχικής σημασίας για τους καταναλωτές είναι η αξιοπιστία της μάρκας στην κατηγορία, καθώς παρατηρείται μεγάλη πιστότητα ως προς τη μάρκα που επιλέγουν.

Προτεραιότητά μας ο καταναλωτής και το σημείο πώλησης
Ο χώρος όπου πωλούνται τα προϊόντα μας αποτελεί στρατηγική μας προτεραιότητα, ώστε να είμαστε πρωταρχική επιλογή του καταναλωτή μας όχι μόνο για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων μας αλλά και για την ανταγωνιστικότητά μας και την ανταπόκριση σε όλες του τις ανάγκες.

Γι’ αυτό φροντίζουμε πάντα να προσφέρουμε τη δυνατότητα δοκιμής του προϊόντος στο ράφι ή στο κατάστημα, εξειδικευμένες συμβουλές από ειδικούς συνεργάτες μας, επιλογής του προϊόντος σε μία ελκυστική τιμή ή προσφορά, αλλά και διάθεσης παράλληλα με την υπόλοιπη σειρά προϊόντων της μάρκας, για ολοκληρωμένη περιποίηση.

Σχέδια μελλοντικής ανάπτυξης
Η μάρκα Dove αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας παγκοσμίως και αναπτύσσεται ταχύτατα σε όλο τον κόσμο, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στην υπεροχή των προϊόντων Dove. Βασικός στόχος μας στο πλαίσιο αυτό είναι, και στην κατηγορία των αποσμητικών, η υγιής και σταθερή ανάπτυξη μέσα από σημαντικές και νέες προτάσεις, με γνώμονα πάντα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών μας.

* H Ειρήνη Σταμάτη είναι Group Brand Manager Deodorants & Grooming της Unilever Ελλάς