Με νέες ετικέτες φιλοδοξεί να αυξήσει τη διείσδυσή της στο κανάλι Ho.Re.Ca. η Domaine Χατζηδάκη το 2024. Η οινοποιία, με έδρα τη Σαντορίνη, όπου βρίσκονται οι ιδιόκτητοι αμπελώνες της, εμφάνισε αύξηση τζίρου κατά 8,38% το 2023, από τα 1,25 εκατ. ευρώ, σε 1,36 εκατ. ευρώ.
Ο κύκλος εργασιών, κατά 100% εντός Ελλάδος για την ώρα, διαφέρει ανά κατηγορίες δραστηριότητας και κατά γεωγραφικές αγορές, μιας και τα κανάλια διανομής διαφέρουν ουσιωδώς μεταξύ τους από άποψη οργάνωσης πωλήσεων και παροχής υπηρεσιών, όπως αναφέρεται στην έκθεση οικονομικών αποτελεσμάτων της περσινής χρήσης. Η εταιρεία διατηρεί δραστηριότητες περισυλλογής και συγκομιδής αγροτικών προϊόντων, πέρα από την καλλιέργεια των αμπελώνων, αλλά και χονδρικού εμπορίου οίνου και μούστου, με την εξαίρεση των αφρώδων οίνων.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €336.848,09, ελαφρώς μειωμένα κατά 0,93%, συγκριτικά με τα €340.015,90 και αντίστοιχα, τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε €255.573,91, έναντι €296.209,67, μειωμένα δηλαδή κατά 13,72%. Παρ’ όλα αυτά, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας πρότεινε διάθεση μερίσματος €80.000, βάσει της χρήσης 2023.
Το 2024 μπήκε δυνατά για την Domaine Χατζηδάκης με την τοπική ετικέτα Ρ(α)μπελιά ήδη από τον Απρίλιο και ο Οκτώβριος 2024 έφερε στο προσκήνιο το Liassimo, από τη γηγενή ερυθρή ποικιλία Μανδηλαριά. Σε Μανδηλαριά και Μαυροτράγανο, η οινολογική ομάδα είχε να διαχειριστεί εξαιρετικά πρώιμο τρύγο, ήδη από τα τέλη του φετινού Ιουλίου.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter