Στελέχη και Ιδιοκτήτες των εταιρειών Ούζο Βαρβαγιάννη, Τρικαλινός Αυγοτάραχο και Δίρφυς, Μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, συμμετείχαν στις διαλέξεις Success Industry Stories, που διοργανώνονται από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής στο πλαίσιο των προπτυχιακών μαθημάτων «Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ» και «Οργάνωση Διαφημιστικής Επικοινωνίας».

Οι ομιλητές παρουσίασαν επιτυχώς τις τακτικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεών τους, καθώς και επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής τους. Η Λίλα Κούρτη, Υπεύθυνη Εξαγωγών και Μάρκετινγκ της Trikalinos, παρουσίασε στους φοιτητές τις «Ενέργειες Μάρκετινγκ και Προώθησης» που εφαρμόζει η εταιρεία, ενώ στη συνέχεια η Άννη Καραγκιουλέ, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της ΔΙΡΦΥΣ και της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, μίλησε για τις «Στρατηγικές προώθησης του νερού Δίρφυς» και το ρόλο της Πρωτοβουλίας. Ο Γιάννης και η Ειρήνη Βαρβαγιάννη, Διαχειριστές της Ι. Βαρβαγιάννης ΕΠΕ, παρουσίασαν τις «Ενέργειες Μάρκετινγκ, Social Media και Rebranding» της εταιρείας Ούζο Βαρβαγιάννη.

Μετά το πέρας των ομιλιών υπήρξε εποικοδομητικός διάλογος με τους φοιτητές οι οποίοι έθεσαν τους προβληματισμούς τους για το μέλλον και τη δυναμική της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ. Οι διαλέξεις πραγματοποιήθηκαν υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας Ανδρονίκης Κάβουρα.

Αναφορικά, στόχος των εταιρειών είναι η άμεση σύνδεση της επιχειρηματικής με την ακαδημαϊκή κοινότητα και η συνεισφορά τους στη βαθύτερη κατανόηση του αντικειμένου των σπουδών των φοιτητών και της αγοράς εργασίας μέσα από πραγματικές εφαρμογές.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter