Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Νίκος Σέρρας
Περαιτέρω ανάπτυξη, ύψους 19%, για το δωδεκάμηνο του 2024 προβλέπει η εταιρεία εμφιάλωσης νερού Δίρφυς ΑΕ, με κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων που θα ξεπεράσουν τα 1,7 εκατ. ευρώ. Το πρώτο πεντάμηνο είχε εμφανίσει άνοδο πωλήσεων κατά 27%, κάτι που δείχνει ότι η εταιρεία έχει θέσει βάσεις ανάπτυξης και εκτός της κύριας «σεζόν του νερού».
Ο κύκλος εργασιών του 2024 αναμένεται να ξεπεράσει τα 12 εκατ. ευρώ, επιδεικνύοντας σταθερή δυναμική πωλήσεων και προσαρμογή στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς. Άλλωστε, για το 2023, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε σε 10,6 εκατ. ευρώ, όπως φαίνεται στα δημοσιευμένα οικονομικά αποτελέσματά της, αυξητικά κατά 18,83%, σε σχέση με τα 8,92 εκατ. ευρώ του 2022. Τα κέρδη EBITDA της Δίρφυς ΑΕ για το 2023 διαμορφώθηκαν σε 1,1 εκατ. ευρώ. Η κερδοφορία της εταιρείας ήταν οριακή, κάτι που οφείλεται στις δυσκολίες που προκάλεσαν εντός του οικονομικού έτους οι συνθήκες ενεργειακής κρίσης και αυξημένου πληθωρισμού, η Δίρφυς συνέχισε να αναπτύσσεται στρατηγικά.
Οι στόχοι υπερδιπλασιασμού παραγωγικής δυναμικής του εργοστασίου
Οι τιμές πετρελαίου, πρώτων υλών και βενζίνης παραμένουν υψηλές σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, αυξάνοντας σημαντικά τα λειτουργικά κόστη των εταιρειών εμφιάλωσης νερού, όμως η Δίρφυς έχει επιλέξει το δρόμο της στρατηγικής ανάπτυξης: Πρόκειται για στοχευμένο επενδυτικό πρόγραμμα που θα εκκινήσει τον Ιανουάριο του 2025, για να ολοκληρωθεί σταδιακά έως το Μάρτιο του 2027, με συνολικό προϋπολογισμό 5,95 εκατ. εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα στοχεύει σε υπερδιπλασιασμό της παραγωγικής δυναμικής του εργοστασίου, με παράλληλη επέκταση των κτιριακών εγκαταστάσεων.
Ο κάτοχος του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της Δίρφυς, Νίκος Σέρρας, σχολίασε σχετικά: «Το 2024 αποτελεί σημαντική χρονιά για τη Δίρφυς, καθώς καταφέρνουμε να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε τη θετική μας πορεία, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε την προηγούμενη χρονιά. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την ανταγωνιστικότητά μας, διασφαλίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας στο μέλλον».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter