Τα δημητριακά Lion της Nestlé λανσάρουν τον δίσκο «King of the Jingle», που έρχεται να πλαισιώσει μουσικά το πρωινό. «Μέσα από exclusive μουσικά κομμάτια, διαφορετικοί καλλιτέχνες εκφράζουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την αγάπη τους για τη σοκολάτα, την καραμέλα και την ιδιαίτερη, τραγανή υφή που κάνει τα δημητριακά Lion να ξεχωρίζουν!», σημειώνει η εταιρεία.

Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν το limited edition βινύλιο, που περιλαμβάνει trendy μουσικές επιλογές από mumble rap, EDM μέχρι και dream pop, δηλώνοντας συμμετοχή στον σχετικό διαγωνισμό. Συγκεκριμένα, μπαίνοντας στο site του διαγωνισμού από τις 6 έως τις 30 Σεπτεμβρίου και συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους, διεκδικούν καθημερινά ένα από τα 75 limited edition βινύλια, ενώ μπορούν να πάρουν μέρος και στη μεγάλη κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί μετά τη λήξη του διαγωνισμού στις 4 Οκτωβρίου και να είναι ίσως μεταξύ των 20 τυχερών που θα κερδίσουν από ένα ξεχωριστό πικάπ.