Η Tesco λάνσαρε μια νέα υπηρεσία εντός των καταστημάτων της τον περασμένο Αύγουστο, με στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις του έτοιμου φαγητού για έξω.

Η βρετανική αλυσίδα παρουσίασε την καμπάνια «Try Before you Buy», που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της να δοκιμάσουν τα προϊόντα του συγκεκριμένου τμήματος που φέρουν το δικό της brand, πριν τα αγοράσουν. Το εν λόγω προωθητικό πρόγραμμα ξεκίνησε πιλοτικά σε έξι καταστήματα, ενώ προβλέπεται η επέκτασή του, εάν τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται προϊόντα όπως σάντουιτς, κριτσίνια, κέικ, συσκευασμένα φρούτα κλπ, και, όπως δήλωσε η αλυσίδα, στόχος του ήταν να ελεγχθούν και τα logistics της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας. Το τμήμα του food on the go θεωρείται πως έχει σημαντική δυναμική ανάπτυξης, ιδιαίτερα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές, σε περιοχές με γραφεία επιχειρήσεων και τουριστικές. Όσο διαρκεί το πιλοτικό πρόγραμμα, η αλυσίδα καταγράφει παράλληλα τις αντιδράσεις και τα σχόλια των πελατών για τα προϊόντα της.