Η Nielsen, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία των ανθρώπων του Τμήματος Merchandising Services, διοργανώνει κύκλο διήμερων σεμιναρίων  με αντικείμενο την Αποδοτική Διαχείριση Ραφιού, καθώς και την Αποδοτική Διαχείριση της Συλλογής Κατηγορίας Προϊόντων.

Τα νέα σεμινάρια απευθύνονται σε στελέχη της αγοράς, τα οποία απασχολούνται σε τομείς όπως Category Management, Trade Marketing, Sales, Account Management, Business Development, Space Planning, Merchandising, Customer Marketing κά. Στόχος των εν λόγω σεμιναρίων είναι οι συμμετέχοντες να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από τη διαχείριση του ραφιού και συλλογής κατηγοριών και να αποκτήσουν επιπλέον σύγχρονες και εφαρμόσιμες γνώσεις.

“Η ευρύτατη ανταπόκριση της αγοράς σε αντίστοιχα σεμινάρια προηγούμενων ετών”, δηλώνει η εταιρεία, “με τη συμμετοχή περισσοτέρων των 75 μεγάλων εταιρειών και περισσοτέρων των 400 στελεχών, πιστοποιεί τη χρησιμότητά τους για την καθημερινή πρακτική των εργαζομένων που τα παρακολούθησαν”.

Τα σεμινάρια που αφορούν στο Assortment Management Workshop θα πραγματοποιηθούν στις 11 και 12 Νοεμβρίου και το Space Management Workshop στις 18 και 19 Νοεμβρίου. Και τα δύο σεμινάρια μπορούν να χρηματοδοτηθούν από τον ΟΑΕΔ.