Επένδυση στην καινοτομία και τις τεχνολογικές εφαρμογές πραγματοποιεί ο όμιλος Ahold Delhaize.

Μεταξύ άλλων, η ολλανδική Albert Heijn, από τα σημαντικότερα brands του ομίλου, λάνσαρε την πιλοτική εφαρμογή πώλησης προϊόντων χωρίς τη χρήση ταμείου, αξιοποιώντας την πλατφόρμα «tap to go».

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη προς το παρόν μόνο στο κατάστημα που λειτουργεί στα κεντρικά γραφεία της, στην Ολλανδία. Με την εγγραφή τους στη συγκεκριμένη εφαρμογή οι πελάτες μπορούν να σκανάρουν τις ηλεκτρονικές ετικέτες που έχουν τοποθετηθεί στα ράφια του καταστήματος και να αγοράσουν τα επιθυμητά προϊόντα. Εάν αλλάξουν γνώμη, απλώς επιστρέφουν το προϊόν στο ράφι. Μετά την έξοδο από το κατάστημα, η αξία των αγορών αφαιρείται από τον λογαριασμό του χρήστη, εντός λίγων λεπτών.

Σε επόμενο στάδιο υλοποίησης του πιλοτικού έργου, οι πελάτες θα μπορούν να σκανάρουν τα προϊόντα χρησιμοποιώντας smartphone, ενώ η εφαρμογή θα επεκταθεί και σε άλλα καταστήματα έως το τέλος του δεύτερου τριμήνου του τρέχοντος έτους.