Τη διεύρυνση της παρουσίας της σε έξι νέες αγορές της Σκανδιναβίας και των Βαλτικών χωρών ανακοίνωσε η Creta Farms, µε όχηµα τη νέα της παγκόσµια ταυτότητα και την αλλαγή του λογοτύπου από Creta Farm σε Creta Farms.

Συγκεκριµένα, η εταιρεία, που τους τελευταίους μήνες λανσάρισε 15 νέα προϊόντα, προχωρά στην περαιτέρω επιχειρηµατική ανάπτυξή της, αναλαμβάνοντας δράση στις αγορές της Σουηδίας, Δανίας, Φινλανδίας, Εσθονίας, Λετονίας και Λιθουανίας, µέσω της Creta Farms Nordic AB, που δηµιουργείται και αποτελεί κοινοπραξία της Creta Farms (50%) µε την Parsons AB (50%), ηγέτιδα δύναµη στη σουηδική αγορά, θυγατρική του οµίλου HK SCAN.

Παράλληλα, η Creta Farms προχώρησε στην εξαγορά του 30% της Creta Farms USA LLC και πλέον κατέχει το 80% της εταιρείας.

Όσον αφορά στο νέο παγκόσµιο λογότυπο της εταιρείας, επανασχεδιάστηκε από την εταιρεία LPK στις ΗΠΑ. Το εικαστικό των συσκευασιών της δηµιουργήθηκε στην Ισπανία.