Ως ιδιαίτερα σημαντικές χαρακτηρίζει ο Γιάννης Χαλδούπης, διευθυντής εξαγωγών της Αττική – Πίττας τις συναντήσεις που είχε κατά τη διάρκεια της έκθεσης Gulfood που πραγματοποιήθηκε στο Ντουμπάι. Όπως επισημαίνει ο ίδιος, οι συναντήσεις αφορούσαν διερεύνηση συνεργασίας, ώστε να διεισδύσει η εταιρεία σε νέες αγορές – στόχους στη Μέση Ανατολή. Ακόμη, πραγματοποιήθηκαν και συναντήσεις με υφιστάμενους πελάτες, στις οποίες και σχεδιάσθηκαν τα πλάνα για την περαιτέρω ανάπτυξή της στις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη φυσική παρουσία της εταιρείας, μετά από δυο χρόνια, λόγω της πανδημίας, σε ένα γεγονός διεθνούς εμβέλειας, όπως η Gulfood.

Στην έκθεση, η εταιρεία είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει τις νέες ποικιλίες μελιού Αττική, αλλά και τις υπάρχουσες που καταγράφουν μεγάλη αποδοχή στις χώρες της Μέσης Ανατολής.
Βασικός στόχος για την Αττική Πίττας είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση των εξαγωγών της εταιρείας και η διάδοση του ποιοτικού και επώνυμου ελληνικού μελιού σε όλο τον κόσμο.

Αύξηση εξαγωγών κατά 54% στη διετία 2019-2021
Την διετία 2019 -2021 με όλα τα προβλήματα και τις δυσκολίες που δημιούργησε η πανδημία covid-19, ο τζίρος της Αττική – Πίττας στις εξαγωγές αυξήθηκε κατά 54%, φθάνοντας τις υψηλότερες πωλήσεις που είχε στην ιστορία της ως εταιρεία. Η δε συμμετοχή των εξαγωγών στο σύνολο του τζίρου της εταιρίας ανέρχεται πλέον στο 18%, από το 10% που ήταν το 2016.
Στις αγορές όπου η εταιρεία είχε σημαντική ανάπτυξη, εκτός από την ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής ήταν οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και γενικά οι ευρωπαϊκές αγορές.

Διάθεση για επενδύσεις
Σε ό,τι αφορά το κομμάτι των επενδύσεων, η κυρία Αλεξάνδρα Πίττα – Χαζάπη διευθύνουσα σύμβουλος και αντιπρόεδρος του Δ.Σ της εταιρείας είχε αναφέρει πρόσφατα στο FOOD Reporter, ότι «…είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε και να προχωρήσουμε σε όποιες επενδύσεις που ενδεχομένως να απαιτηθούν για να καλύψουμε αυξημένη ζήτηση . Είναι μέσα στη φιλοσοφία της εταιρείας μας η επένδυση στην ανάπτυξη της ελληνικής μελισσοκομίας και στην προώθηση του ελληνικού μελιού και γι’ αυτό συνεχώς προσπαθούμε να το αναδείξουμε μέσω των μαρκών μας».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter