Η αγορά των non food προϊόντων έχει παρουσιάσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια στο κανάλι των σούπερ μάρκετ. Λόγω και του υψηλού περιθωρίου κέρδους, τα προϊόντα που ανήκουν σε αυτή την κατηγορία επιλέγονται με προσοχή από τις αλυσίδες και τοποθετούνται στα καταστήματα σε μεγαλύτερους και περισσότερο προσεγμένους χώρους. Σημαντική κατηγορία για τα καταστήματα τροφίμων αποτελεί η κατηγορία των καλσόν. Οι καταναλώτριες επιθυμούν να βρίσκουν στα καταστήματα μεγάλη γκάμα προϊόντων, από τα οποία θα μπορούν να επιλέξουν εκείνα τα οποία καλύπτουν συγκεκριμένες ανάγκες.

Η νέα σειρά καλσόν Diana ακολουθεί τις επιταγές της μόδας και περιλαμβάνει μεγάλη γκάμα προϊόντων, που έρχονται να καλύψουν τις ανάγκες του φετινού χειμώνα. Οπως μας δήλωσε η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας Yosemity,  “για τη φετινή σαιζόν, στη σειρά μόδας Ottima ξεχωρίζουν το νέο αδιαφανές καλσόν με ανάγλυφες ρίγες Ottima Primo, το καλσόν με τριπλό σχέδιο Ottima Trio, το αδιαφανές κολάν Ottima, καθώς και καλτσάκια μέχρι το γόνατο σε υπέροχα σχέδια”.

Ιδιαίτερα σημαντική, επίσης, είναι η είσοδος της Diana στη νέα κατηγορία των καλσόν διαβαθμισμένης συμπίεσης Leg Care. Είναι η πρώτη φορά που τα καλσόν αυτά κυκλοφορούν στην αγορά των καταστημάτων τροφίμων. Η σειρά κυκλοφορεί σε όλα τα σούπερ μάρκετ.