Με ρυθμό αύξησης 30% «έτρεξαν» το πρώτο δίμηνο του 2002 οι πωλήσεις της DIA, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Σύμφωνα με στελέχη της αλυσίδας, η εξέλιξη που παρουσίασαν τα έσοδά της από την 1η του έτους ως τις 28 Φεβρουαρίου ήταν ανάλογη με το ρυθμό αύξησης των πωλήσεων που καταγράφηκε στο 12μηνο του 2001.

Με ρυθμό αύξησης 30% «έτρεξαν» το πρώτο δίμηνο του 2002 οι πωλήσεις της DIA, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Σύμφωνα με στελέχη της αλυσίδας, η εξέλιξη που παρουσίασαν τα έσοδά της από την 1η του έτους ως τις 28 Φεβρουαρίου ήταν ανάλογη με το ρυθμό αύξησης των πωλήσεων που καταγράφηκε στο 12μηνο του 2001.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν άνοδο της τάξης του 32%, ενώ για το τρέχον 12μηνο εκτιμάται ότι ο σχετικός δείκτης θα διαμορφωθεί στο 22%, ποσοστό ιδιαιτέρως υψηλό για μια αγορά άκρως ανταγωνιστική και με έντονες πιέσεις στα θέματα των τιμών.

Επισημαίνεται ότι κατά το πρώτο δίμηνο του 2002 στα ήδη λειτουργούντα καταστήματα της εταιρείας οι πωλήσεις κατέγραψαν και νέες αυξητικές τάσεις. Παράγοντες της DIA δεν θέλησαν να προσδιορίσουν το ακριβές ποσοστό, δήλωσαν όμως στο «σ.σ.» ότι ο δείκτης ανόδου ήταν διψήφιος. Αναφερόμενοι στη γενικότερη ανάπτυξη που παρουσιάζουν οι πωλήσεις της εταιρείας το τελευταίο διάστημα την απέδωσαν:

  • Στην ταχύτατη επέκταση του δικτύου καταστημάτων, τόσο με ιδιόκτητες εμπορικές μονάδες όσο και με τη μέθοδο του franchise. Φέτος έχει προγραμματιστεί η δημιουργία 42 νέων μεγάλων καταστημάτων.
  • Στην ανακαίνιση των maxi DIA, προσπάθεια η οποία ολοκληρώθηκε πρόσφατα και κόστισε περί τα 1,5 εκατ. ευρώ.
  • Στη δημιουργία νέων τμημάτων στους χώρους πώλησης, όπως για παράδειγμα τα οπωροκηπευτικά, μέσω των οποίων δόθηκε στους καταναλωτές η δυνατότητα νέων επιλογών για τις αγορές τους.