Νέα προϊόντα παρουσίασε στη φετινή έκθεση FOOD EXPO η εταιρεία Δερμίσης. Το σημαντικότερο νέο λανσάρισμα είναι το νέο πουράκι Choco Dream με πραλίνα φουντουκιού, με 48% λιγότερη ζάχαρη. «Γενικά, στην αγορά, ο Έλληνας θέλει πολλή σοκολάτα ή λιγότερη ζάχαρη.
Αυτά τα δύο είναι που τραβάνε τους καταναλωτές», δήλωσε στο FOODReporter ο εμπορικός διευθυντής της Δερμίσης, Στέφανος Λάλας – και το συγκεκριμένο προϊόν πιάνει και τις δύο αυτές τάσεις.
Πέρα από τον νέο κωδικό στα πουράκια, η Δερμίσης παρουσίασε και δύο ακόμα καινούργια προϊόντα σε νέες κατηγορίες: το κρουασάν με γέμιση σοκολάτα banofee και το τσουρεκάκι με γέμιση πραλίνα φουντουκιού.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter