Το MILKO επαναλανσάρεται και εντάσσεται στην κατηγορία των «μη αλκοολούχων ποτών», οι συσκευασίες των προϊόντων γάλακτος ανανεώνονται και κυκλοφορούν με το σήμα της Ολυμπιάδας του 2004.

Το MILKO επαναλανσάρεται και εντάσσεται στην κατηγορία των “μη αλκοολούχων ποτών”, οι συσκευασίες των προϊόντων γάλακτος ανανεώνονται και κυκλοφορούν με το σήμα της Ολυμπιάδας του 2004.

Την ανανέωση των συσκευασιών όλης της σειράς των προϊόντων του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ και το επαναλανσάρισμα του σοκολατούχου γάλακτος MILKO, σε ασφαλές και πρακτικό πλαστικό μπουκάλι των 500 γρ. (ήδη κυκλοφορεί παράλληλα με τις κλασικές χάρτινες συσκευασίες του) ανακοίνωσε η ΔΕΛΤΑ Πρότυπος Βιομηχανία Γάλακτος σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου.

Οι νέες συσκευασίες των προϊόντων φρέσκου γάλατος της εταιρείας διακρίνονται για τη μοντέρνα εμφάνισή τους, μέσω της οποίας προβάλλονται οι αξίες της καλής ζωής, της υγείας, της ευεξίας και της δύναμης για όλη την οικογένεια Σημειώνεται ότι πρόκειται για τις πρώτες συσκευασίες, μεταξύ όλων των προϊόντων του ομίλου, που φέρουν το έμβλημα της Ολυμπιάδας του 2004 από την ανάληψη της σχετικής χορηγικής δραστηριότητας από την ΔΕΛΤΑ.

“Μη αλκοολούχο ποτό” το MILKO

Το επαναλανσάρισμα του MILKO γίνεται στο πλαίσιο μιας φιλόδοξης στρατηγικής ανάπτυξης του προϊόντος, μέσω της ένταξής του σε μιαν ευρύτερη κατηγορία απ’ αυτήν του σοκολατούχου γάλακτος, στην κατηγορία των “μη αλκοολούχων ποτών”. Σήμερα το προϊόν κατέχει το ηγετικό μερίδιο στην κατηγορία του σοκολατούχου γάλακτος, η οποία παρουσιάζει ετήσιο τζίρο περίπου 30 δισ. δρχ. Ειδικότερα, κατέχει το 43% της αγοράς, όταν ο αμέσως επόμενος ανταγωνιστής του κατέχει 13%, ενώ ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεών του είναι 12% όταν ο μέσος ρυθμός ανάπτυξης της κατηγορίας είναι 1,5%. Με την ένταξη του MILKO στην ευρεία κατηγορία των “μη αλκοολούχων ποτών”, η οποία έχει ετήσιο τζίρο 190 δισ. δρχ., αυτόματα το μερίδιό του γίνεται 6%, δίνοντας έτσι στο προϊόν, σύμφωνα με την εταιρεία, σημαντικότατες δυνατότητες ανάπτυξης. Ο στόχος της εταιρείας είναι να αναπτυχθούν οι πωλήσεις του σε ποσοστό 30% έως το τέλος του έτους και να γίνει το προϊόν το τέταρτο μη αλκοολούχο ποτό που προτιμά η νεολαία. Δηλαδή, να καταλάβει θέση ανάμεσα στα προϊόντα COCA-COLA, SPRITE και FANTA. Στο πλαίσιο αυτό, ενισχύεται η διανομή του προϊόντος σε όλα τα μικρά σημεία πώλησης, ενώ το σκεπτικό, το ύφος της καμπάνιας που συνοδεύει το λανσάρισμά του, καθώς και η καινούργια μοντέρνα και πρακτική συσκευασία του, αποσκοπούν στην ένταξη του MILKO στα προϊόντα της αυθόρμητης αγοράς, που καταναλώνονται όλες τις ώρες, παντού.

Στη συνέντευξη τύπου ο κ. Αντώνης Κροντηράς, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, παρουσίασε επίσης τη δραστηριότητα και τους στόχους του νέου Κέντρου Ενημέρωσης των Καταναλωτών για θέματα διατροφής και υγείας, που εγκαινίασε πρόσφατα η ΔΕΛΤΑ Πρότυπος Βιομηχανία Παγωτού. Όπως τόνισε, μεταξύ άλλων, “το κέντρο αυτό είναι το πρώτο τέτοιου βεληνεκούς εγχείρημα στην αγορά των τροφίμων και ποτών της χώρας μας. Οραματιζόμαστε ότι θα εξελιχθεί σε φορέα ουσιαστικής κοινωνικής παρέμβασης γύρω από τα θέματα της ποιότητας, της ασφάλειας των τροφίμων και της σωστής διατροφής”.

Επενδύσεις 2 δισ. – ετήσια απόδοση +6 δισ. δρχ.

Στην εκδήλωση επισημάνθηκε ότι οι προαναφερόμενες προϊοντικές εξελίξεις απαίτησαν επενδύσεις ύψους 2 δισ. δρχ. σε πάγιο εξοπλισμό για την εισαγωγή νέων τεχνολογιών. Τα προϊόντα που αφορούν αντιπροσωπεύουν το 55% των εργασιών της εταιρείας, ενώ η αναμενόμενη αύξηση του τζίρου της συνεπεία των σχετικών καινοτομιών θα υπερβεί τα 6 δισ. δρχ. ετησίως.

Αναμενόμενη αύξηση πωλήσεων φέτος 14%

Μέχρι το τέλος του 2001 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας αναμένεται ότι θα υπερβεί τα 90 δισ. δρχ. έναντι 80 δισ. δρχ. της προηγούμενης χρονιάς, σημειώνοντας αύξηση 14%. Τα προ φόρων κέρδη προβλέπεται ότι θα προσεγγίσουν τα 4,5 δισ. δρχ., έναντι 3 δισ. δρχ. το 2000, εμφανίζοντας άνοδο της τάξης του 30%. Ο μέσος όρος ανάπτυξής της κατά την τελευταία πενταετία ανέρχεται σε 14%, είναι δηλαδή 2,5 φορές υψηλότερος από το μέσο όρο ανάπτυξης των άλλων εταιρειών του κλάδου των τροφίμων-ποτών στην ελληνική αγορά.