Με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 από τη χώρα μας, η ΔΕΛΤΑ συμβάλλει ως χορηγός στην άρτια διοργάνωσή τους και ταυτόχρονα εντείνει τις προσπάθειές της για την ενίσχυση του ονόματός της
Με την ανάληψη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 από τη χώρα μας, η ΔΕΛΤΑ συμβάλλει ως χορηγός στην άρτια διοργάνωσή τους και ταυτόχρονα εντείνει τις προσπάθειές της για την ενίσχυση του ονόματός της. Η κα Όλγα Μήτση, διευθύντρια της Ολυμπιακής χορηγίας, μιλά στο περιοδικό μας για τις ενέργειες της εταιρείας, αλλά και για τα οφέλη που θα αποκομίσουν από αυτές τόσο οι καταστηματάρχες όσο και οι καταναλωτές.
«το μαγαζί μας»: Η ΔΕΛΤΑ έχει καταξιωθεί στη συνείδηση των καταναλωτών μέσα από τα προϊόντα της. Πώς συνδέεται η φιλοσοφία της εταιρείας σας με τις αξίες των Ολυμπιακών Αγώνων;
Όλγα Μήτση: Η επιστροφή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στη χώρα που τους γέννησε είναι ένα γεγονός που γεμίζει όλους εμάς με το αίσθημα της περηφάνιας. Συγχρόνως είναι και μία μοναδική ευκαιρία να δείξουμε σε όλο τον κόσμο το σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας. Με την οργάνωση του τεράστιου αυτού εγχειρήματος και μέσω της υποδομής που αυτό συνεπάγεται έχουμε την ευκαιρία να αφήσουμε μία σημαντική κληρονομιά στη χώρα μας, που θα αποτελέσει ένα φωτεινό παράδειγμα για τις μετέπειτα οργανώσεις.
Η ΔΕΛΤΑ, μία εταιρεία ελληνική και καταξιωμένη στο χώρο της, δεν θα μπορούσε να αρνηθεί να στηρίξει αυτή την πανεθνική προσπάθεια. Έτσι αναλάβαμε τη χορηγία για το γάλα και τα παγωτά. Με την ανάληψή της καλούμαστε να στηρίξουμε την εταιρεία και τα προϊόντα μας με τρόπο που να προβάλλει τόσο στο επίπεδο του «επιχειρείν» όσο και στο προϊοντικό την ξεχωριστή φιλοσοφία και τις αξίες μας. Αξίες και αρχές, όπως το ήθος, η αξιοπρέπεια, η επιμονή σε υψηλούς και δύσκολους στόχους, η ευγενής άμιλλα και πάνω από όλα η αγάπη στον άνθρωπο. Όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούμε με βάση αυτές τις αξίες, τις οποίες φέρουμε ως έθνος και οι οποίες συμπίπτουν με τις αρχές που και η Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 μάς καλεί όλους να αναδείξουμε.
«το μαγαζί μας»: Με ποιες ενέργειες η ΔΕΛΤΑ θα στηρίξει το «κατάστημα της γειτονιάς» μετά την ανάληψη της χορηγίας των Ολυμπιακών Αγώνων;
O. M.: Η αξιοποίηση της Ολυμπιακής χορηγίας απαιτεί δημιουργικότητα και σωστή επιλογή στόχων. Η ΔΕΛΤΑ σχεδιάζει με κέφι πλήθος καινοτόμων ενεργειών που απευθύνονται στους καταναλωτές, στους πελάτες και στο προσωπικό της. Απώτερος στόχος μας είναι να μεγιστοποιήσουμε τη συμμετοχή όλων αυτών (πελατών, καταστηματαρχών, εργαζόμενων) στη μεγάλη γιορτή, αλλά και στην πρόκληση που αποτελεί για τη χώρα μας η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Πολλές και δημιουργικές ιδέες θα υλοποιηθούν στα «μικρά καταστήματα», που είναι και οι βασικοί συνεργάτες μας. Αυτές οι κινήσεις θα αφορούν τόσο τους ίδιους τους καταστηματάρχες όσο και τους πελάτες τους. Οι ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν με αφορμή την Ολυμπιακή χορηγία είναι οι ακόλουθες: 1 Σηματοδότηση όλων των μέσων που θα μας φέρουν σε επαφή με το κοινό π.χ. φορτηγών, ψυγείων, σημείων πώλησης, συσκευασιών κλπ.) και με το Ολυμπιακό σήμα, που είναι το πιο δημοφιλές και αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο. 2 Λανσάρισμα μοναδικών προϊόντων με χρήση π.χ. της μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. 3 Ειδικά προωθητικά προγράμματα με «έπαθλα» Ολυμπιακά δώρα, διανομή εισιτηρίων για την παρακολούθηση των Ολυμπιακών Αγώνων, καθώς και δαπάνη για τη διαμονή των επισκεπτών στην Αθήνα εκείνη τη χρονική περίοδο. 4 Έντονη διαφημιστική υποστήριξη όλου του χορηγικού προγράμματος της ΔΕΛΤΑ, το οποίο θα κορυφωθεί το 2004. 5 Ανανεωμένο και πλούσιο προωθητικό υλικό, που θα προβάλλει τη χορηγία της ΔΕΛΤΑ.
«το μαγαζί μας»: Ποια θα είναι τα οφέλη των πελατών σας από όλες αυτές τις ενέργειες;
O. M.: Μέσα από τα προγράμματα αυτά στόχος μας είναι η ισχυροποίηση της εικόνας των προϊόντων μας και της θέσης μας στην αγορά. Σε αυτό το σημείο αξίζει να τονίσουμε ότι όλα τα προγράμματα θα υλοποιηθούν από τη ΔΕΛΤΑ μέχρι το 2004. Θα είναι μοναδικά και αποκλειστικά και θα αφορούν στις προϊοντικές κατηγορίες γάλακτος και παγωτού. Κατηγορίες με τις οποίες η ΔΕΛΤΑ είναι αποκλειστικός χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Αναπόφευκτα λοιπόν τα προϊόντα μας θα προκαλέσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και κατά συνέπεια θα αυξήσουν την κίνηση στα «καταστήματα της γειτονιάς», ειδικά τη χρονική στιγμή που θα κορυφώνεται και το ενδιαφέρον για την πορεία της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων.