Με παρουσιάσεις νέων concepts συμμετείχε η Délifrance Hellas SA στο Athens Coffee Festival 2022, στην Τεχνόπολη στο Γκάζι, από τις 24 έως τις 26 Σεπτεμβρίου 2022. «Παρουσιάζουμε νέα concepts βάσει των ήδη υπαρχόντων προϊόντων μας. Δίνουμε τώρα έμφαση στο street food, σε προτάσεις οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με τα δικά μας ψωμιά, με ιδιαίτερες γεμίσεις, αλλά και πιο premium προτάσεις με αλλαντικά και τυριά» δηλώνει στο FOODReporter η Ελένη Τσαλπατούρου, η Ελληνίδα marketing manager της εταιρείας προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής για τους επαγγελματίες της εστίασης, εμπόρους χονδρικής και αρτοποιούς.

Η μπαγκέτα Come Una Volta και η Focaccia Romana πρωταγωνιστές του περιπτέρου της εταιρείας στο φεστιβάλ
Αναλυτικότερα, η κ. Τσαλπατούρου αναφέρει: «Οι συνεργάτες μας παρουσιάζουν δύο νέες γευστικές προτάσεις: η πρώτη έχει ως βάση την παραδοσιακή μπαγκέτα Come Una Volta της Délifrance, η οποία είναι 48ωρης ωρίμανσης με προζύμι και η δεύτερη πρόταση χρησιμοποιεί την Focaccia Romana, με λιωμένο γαλλικό τυρί και καραμελωμένο κρεμμύδι.

Όσον αφορά στην παρουσίαση των προϊόντων τους στο φετινό αθηναϊκό φεστιβάλ, η ίδια σημειώνει ότι στην έκθεση παρουσιάζουν τους κλασικούς εννέα κωδικούς που υπάρχουν στα κρουασάν, τις μπάρες δημητριακών, αλλά και τη vegan σειρά της γαλλικής εταιρείας. «Μπορούμε να εξυπηρετήσουμε όλες τις ανάγκες σχεδόν όλων των επαγγελματιών του κλάδου.

Οι ίδιοι μπορούν να βρουν μία μεγάλη ποικιλία προϊόντων, από τα πιο οικονομικά έως και τα πιο premium προϊόντα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής» υπογραμμίζει η Ελένη Τσαλπατούρου.

Σημαντική η συμβολή του τουρισμού στην αύξηση τζίρου της εταιρείας
Σχετικά με την επιρροή της ενεργειακής κρίσης στην εταιρεία, η ίδια σχολιάζει: «Η ενεργειακή κρίση επηρέασε και εμάς στον κλάδο και προχωρήσαμε σε κάποιες ανατιμήσεις, καθώς οι προμηθευτές μας ακολούθησαν την ίδια τακτική. Τα προϊόντα μας έρχονται από Γαλλία και Ιταλία, δεν υπάρχει παραγωγή εδώ στην Ελλάδα, αν και τα κόστη είναι αυξημένα». Η ίδια προσθέτει ότι παρόλες τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν αυτήν την στιγμή στην αγορά η Délifrance είχε μία εξαιρετική χρονιά, αναγνωρίζοντας τη συμβολή του αυξημένου τουρισμού.

«Ο τουρισμός βοήθησε αρκετά, καθώς βρισκόταν πάνω από το επίπεδο του 2019. Είχαμε μία σημαντική αύξηση τζίρου, καθώς από τα 8,7 εκατ. ευρώ φτάσαμε στα 11,5 εκατ. ευρώ τον Ιούνιο 2022, όταν έκλεισε, δηλαδή, το οικονομικό μας έτος» αναφέρει η ίδια.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter