Ειδικοί κριτές που ανέλαβαν το συγκεκριμένο καθήκον, αφού ορίστηκαν από το Institute Belge des Reviseurs d’ Enterprise, το Business and Society (επιχειρήσεις που προωθούν την επιχειρηματική κοινωνική ευθύνη ) και το δίκτυο Kaury (που επίσης υποστηρίζει τις δραστηριότητες ΕΚΕ) βράβευσαν την αλυσίδα Delhaize για την καλύτερη Έκθεση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης 2010.

[Βέλγιο] Η Delhaize βραβεύεται με το συγκεκριμένο βραβείο στην κατηγορία των μεγάλων επιχειρήσεων για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν το 2008). Για την Delhaize, όπως δηλώνει ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας κ. Pierre-Olivier Beckers, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί την έκφραση του τρόπου που η επιχείρηση θέλει να λειτουργεί και να αναπτύσσεται.

Αποτελεί έναν από τους τρεις πυλώνες του New Game Plan, του στρατηγικού σχεδίου του ομίλου, μαζί με την Ανάπτυξη και την Αποδοτικότητα. Το 2008, δήλωσε ο κ. Beckers, η Delhaize ανέπτυξε μια στρατηγική ΕΚΕ που στηριζόταν σε έξι άξονες: την υγιεινή διατροφή, την ασφάλεια των τροφίμων, την υπεύθυνη προμήθεια πρώτων υλών, τη υγεία και την ποιότητα ζωής των συνεργατών, την εξέλιξή τους και την κλιματική αλλαγή. Η ανάπτυξη πάνω σε αυτούς τους άξονες ισχυροποίησε την εταιρεία σε όλους τους τομείς.

Το 2010, για παράδειγμα, στον τομέα της προώθησης της υγιεινής διατροφής, η Delhaize Βελγίου προσάρμοσε τις συνταγές παραγωγής σχεδόν 2.000 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, μειώνοντας το αλάτι, τη ζάχαρη και τα λιπαρά κατά αρκετούς τόνους, ενώ υλοποίησε σημαντικές πρωτοβουλίες στο θέμα της επιλογής προμηθευτών, στο πλαίσιο στήριξης της υπεύθυνης αλιείας.