Από δέκα έως 15 νέα καταστήματα, κατά το μέγιστο, περιλαμβάνει το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας Market In για το 2024, σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης της εταιρείας αποκλειστικά στο FOODReporter. Η Market In δεν αποκλείει το ενδεχόμενο στη νέα χρονιά να προχωρήσει σε έως δύο εξαγορές μικρότερων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, «αν κι εφόσον, βέβαια, αποδειχθεί ότι είναι βιώσιμες», όπως ανέφεραν οι πηγές της διοίκησης. Ακόμη, έχουν ήδη προγραμματιστεί για τους πρώτους μήνες του 2024 οι ανακαινίσεις τουλάχιστον πέντε ενεργών καταστημάτων.
«Η εταιρεία επενδύει πάρα πολύ στην ενέργεια για να εξοικονομήσει κόστη για να μπορεί να χαμηλώσει ακόμη περισσότερο τις τιμές της», ανέφερε η διοίκηση της Market In στο FOODReporter. Αναμένονται σχετικές επενδύσεις στο προσεχές διάστημα και άλλωστε, έχουν ήδη υλοποιηθεί σχετικά έργα. Μετά από τις δηλώσεις Νίκου Λαβίδα (ΑΒ Βασιλόπουλος) και Θεόδωρου Γεροστεργιούδη (Διαμαντής Μασούτης), μια ακόμη αλυσίδα σούπερ μάρκετ, η Market In, προβλέπει αποκλιμάκωση αυξήσεων τιμών: Στο επόμενο διάστημα, οι τιμές δεν θα ανέβουν περισσότερο για τον τελικό καταναλωτή. Πιστεύουμε ότι ο πληθωρισμός τροφίμων θα κυμανθεί σε χαμηλά επίπεδα», τονίστηκε. «Αν δούμε κατάματα την ωμή πραγματικότητα, οι αυξήσεις -ή, αντίστοιχα, οι μειώσεις- των τιμών των προϊόντων έχουν πάντα λόγο που γίνονται από τη βιομηχανία, τους παραγωγούς και στη συνέχεια, από τον κάθε λιανέμπορο. Δυστυχώς αυτούς τους σοβαρούς λόγους δεν τους γνωρίζει ο τελικός καταναλωτής με αποτέλεσμα, από τη μεριά του, να διαμαρτύρεται για τις αυξήσεις των τιμών. Θα πρέπει, ωστόσο, να τονίσουμε ότι όταν πέφτουν τα κόστη των πρώτων υλών ή άλλα κόστη, κάποιοι βρίσκουν ευκαιρία και δεν κατεβάζουν τις τιμές στο βωμό του επιπλέον κέρδους. Πρόκειται για μια στρατηγική που εμείς πιστεύουμε ότι είναι λάθος, όμως συμβαίνει», ανέλυσε η διοίκηση της Market In.
Η ποσοστιαία αύξηση της συμμετοχής των προϊόντων PL στον ετήσιο τζίρο
Η πορεία της Market In επιβεβαιώνει ότι «αποτελεί εταιρεία που έχει σκοπό σίγουρα να είναι βιώσιμη, χωρίς δανεισμούς, αυτόνομη οικονομικά, με πάγια προτεραιότητα στο προσωπικό της και τους καταναλωτές. «Σε όλα τα χρόνια της ύπαρξής μας ως εταιρεία ποτέ δεν θέσαμε ως πρωταρχικό σκοπό το κέρδος. Αυτή είναι η φιλοσοφία που είχαμε, έχουμε και θα έχουμε», τονίστηκε χαρακτηριστικά. Το πλάνο της Market In αφορά τη σταθερή «επένδυση στις χαμηλές τιμές με την καλύτερη ποιότητα».
Για να αναχαιτίσει την ακρίβεια και να βοηθήσει τους καταναλωτές σχετικά με το κόστος του καλαθιού τους, η αλυσίδα Market In στοχεύει περισσότερο στα δικά της προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας: Μικρές φάρμες του βουνού, economy, Krasaki, Το Μπυρόνι της Παρέας και τέλος, την ετικέτα Glow & Beauty στις κατηγορίες υγιεινής και καλλυντικών. «Θέλουμε κι επιδιώκουμε να δημιουργούμε τα δικά μας προϊόντα, σε ό,τι αφορά το σύνολο της διαδικασίας παραγωγής, ώστε να είμαστε σε θέση να ελέγχουμε όλα τα στάδια μέχρι να φτάσουν στον τελικό καταναλωτή: Από τη διαδικασία της επιλογής προϊόντος και συνεργατών, από την παραγωγή και την ποιότητα προϊόντος, έως την τελική τιμή πώλησης στο ράφι. Με αυτόν τον τρόπο, πετυχαίνουμε καλύτερες τιμές κόστους και κατ’ επέκταση, πολύ πιο χαμηλή τιμή για τους καταναλωτές», ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας. Σήμερα η Market In εμπορεύεται 2.970 διαφορετικά δικά της προϊόντα, των παραπάνω ετικετών, με συμμετοχή περίπου 40% στον ετήσιο κύκλο εργασιών. «Φιλοδοξούμε μέσα στην επόμενη πενταετία να έχουμε ανεβάσει το ποσοστό αυτό μεταξύ 60% και 70%», σημειώθηκε.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter