Το 2018 θεωρείται χρονιά σταθμός για το θεσμό των Famous Brands, που υποστηρίζεται από την Hill+Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications, καθώς συμπληρώνει δέκα χρόνια συνεχούς μέτρησης της φήμης στην ελληνική αγορά.

Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζονται αναδρομικά οι μάρκες που κατέκτησαν στη διάρκεια της δεκαετίας την πρώτη θέση από άποψη καλής φήμης με την ψήφο των καταναλωτών. Η εν λόγω διάκριση προκύπτει κάθε χρόνο από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές αναδεικνύουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις σχετικές μάρκες σε 42 προϊοντικές κατηγορίες.