Στο τέλος του 2017 ο Έλληνας καταναλωτής ήταν περισσότερο αισιόδοξος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, αλλά και με το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen.

Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης κατά το τέταρτο τρίμηνο του έτους ανήλθε στις 60 μονάδες, στα ίδια επίπεδα με το τρίτο τρίμηνο μολονότι οι 8 στους 10 Έλληνες ήταν πεισμένοι ότι η χώρα θα εξακολουθήσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση στη διάρκεια του 2018, αναλογία που ήταν η υψηλότερη μεταξύ των 64 χωρών που συμμετέχουν στην εν λόγω παγκόσμια έρευνα της Nielsen.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών η Ελλάδα εξακολουθούσε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια (οι 3 στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους και για τα χρέη /οφειλές των νοικοκυριών τους). Επίσης, ο 1 στους 4 δήλωνε την ανησυχία του για την εξέλιξη της οικονομίας. Η έρευνα έδειξε ότι οι 7 στους 10 Έλληνες προσπαθούν σταθερά να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους.