Εγκαινιάστηκε τον Ιούλιο στα Διαβατά Θεσσαλονίκης το επενδυτικού κόστους 4 εκατ. ευρώ δεύτερο Lidl νέας γενιάς –το νέο concept καταστήματος της Lidl–, στο πλαίσιο της υλοποίησης του επενδυτικού προγράμματος της γερμανικής αλυσίδας, που προβλέπει φέτος τη διάθεση 100 εκατ. ευρώ. Από αυτά τα 25 εκατ. θα διατεθούν για τη δημιουργία τεσσάρων ακόμη Lidl νέας γενιάς.

Τα εν λόγω καταστήματα είναι μεγαλύτερης καλυμμένης επιφάνειας και εκφράζουν τη στροφή της αλυσίδας σε μονάδες διαφοροποιημένου αρχιτεκτονικού ύφους, σύγχρονης περιβαλλοντικής και ενεργειακής αντίληψης. Το φετινό επενδυτικό πλάνο της περιλαμβάνει και την επέκταση των αποθηκευτικών της κέντρων σε Αττική και Τρίκαλα.

Όπως ανακοινώθηκε σε εκδήλωση της αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη, στο τετράμηνο Μαρτίου-Ιουνίου φέτος ο τζίρος της αυξήθηκε κατά 6,2%, υπερβαίνοντας τα 475 εκατ. ευρώ. Το δίκτυό της σήμερα αριθμεί πανελαδικά 220 καταστήματα, με στόχο τα 260-270 σε πέντε χρόνια.