Δεύτερο κατάστημα στο Μαρούσι άνοιξε η ελληνική εταιρεία q-commerce, Rabbit, μετά το πρώτο κατάστημα που είχε ανοίξει τον Απρίλιο στο κέντρο της Αθήνας, με την εταιρεία να συνεχίζει το αναπτυξιακό της πλάνο.

Σκοπός είναι να εδραιώνεται μέρα με τη μέρα και να εξαπλώνει την παρουσία της, οπότε στοχεύει να θέσει σε λειτουργία στις αρχές του φετινού Ιουλίου συνολικά τέσσερα dark stores σε Καλλιθέα, Μαρούσι, Αργυρούπολη και Ψυχικό.

Παραδόσεις «στο τσακ μπαμ»
Μέσα από το δίκτυό του, το Rabbit θα είναι πολύ σύντομα σε θέση να εξυπηρετεί τους καταναλωτές από τα βόρεια έως τα νότια προάστια της Αττικής «στο τσακ μπαμ», όπως επιτάσσει και το ομώνυμο σύνθημα της ομάδας που αναπτύσσει την επιχείρηση.

Αξιοποιώντας αποκλειστικά τη δική του ομάδα διανομέων, το Rabbit παραδίδει καθημερινά από Δευτέρα έως Κυριακή, από τις 08:00 έως τα μεσάνυχτα τις παραγγελίες των καταναλωτών.
Μέσα από ένα σύγχρονο και εξαιρετικά φιλικό προς τον χρήστη app, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα από περισσότερα από 2.000 προϊόντα και αγαπημένα brands, σε τιμές ανταγωνιστικές με εκείνες των επίγειων σούπερ μάρκετ.

Το Rabbit, αναπτύσσει ραγδαία τόσο το δίκτυο όσο και την ομάδα του, ακολουθώντας τον ρυθμό ανάπτυξης του q-commerce στην Ελλάδα, τις τάσεις της αγοράς και τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών που ζουν σε πυκνοκατοικημένα αστικά κέντρα, όπως είναι η Αθήνα που βρίσκεται στο κέντρο του σχεδιασμού της εταιρείας.

Στρατηγικός στόχος η Αθήνα, έρχονται και άλλα αστικά κέντρα σε Ελλάδα και εξωτερικό
Οι σύγχρονοι καταναλωτές περνούν μεγάλο μέρος της ημέρας τους online και είναι εξοικειωμένοι με τις διαδικτυακές αγορές. Το concept και η προσέγγιση του Rabbit, εκτός από την άνεση, προσδίδει το στοιχείο της διασκέδασης στις online αγορές ειδών σούπερ μάρκετ. Το Rabbit φιλοδοξεί να γίνει μια νέα «αγαπημένη καθημερινή συνήθεια» για χιλιάδες Αθηναίες και Αθηναίους.

«Το Rabbit δεν είναι απλά μια υπηρεσία. Εκτός από τη διευκόλυνση που προσφέρει, δημιουργεί μια ολιστική εμπειρία συναισθημάτων και ικανοποίηση από την ευρεία γκάμα προϊόντων, την εύκολη παραγγελία και την ταχύτητα παράδοσης, σιγουριά από την αξιοπιστία, την ποιότητα και τη συνέπεια, αλλά και την πληρότητα της ευγενικής εξυπηρέτησης. Ήρθε για να διευκολύνει, να απλουστεύσει και να ομορφύνει με τον τρόπο του την καθημερινότητα των καταναλωτών της Αθήνας, για την ώρα και σύντομα και άλλων αστικών κέντρων στην Ελλάδα και το εξωτερικό», δήλωσε μεταξύ άλλων η Chief Operations Officer της εταιρείας, Αναστασία Μπόνου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter