Η εταιρία DeAGOSTINI ιδρύθηκε το 1901 στη Ρώμη από τον Giovanni De Agostini. Το 1904 κυκλοφόρησε η πρώτη έκδοση στην Ιταλία. Τα τελευταία 15 χρόνια η DeAGOSTINI αναπτύχθηκε σε 30 χώρες, πραγματοποιώντας σήμερα ετήσιο τζίρο περίπου 1,2 δισ. δολάρια

Η εταιρία DeAGOSTINI ιδρύθηκε το 1901 στη Ρώμη από τον Giovanni De Agostini. Το 1904 κυκλοφόρησε η πρώτη έκδοση στην Ιταλία. Τα τελευταία 15 χρόνια η DeAGOSTINI αναπτύχθηκε σε 30 χώρες, πραγματοποιώντας σήμερα ετήσιο τζίρο περίπου 1,2 δισ. δολάρια.

Με σύμμαχο την εμπειρία…

“Η DeAGOSTINI είναι διεθνώς ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στα πάρτγουωρκς”, τονίζει ο διευθυντής μάρκετινγκ της DeAGOSTINI HELLAS κ. Πέτρος Καπνιστός. “Διαθέτει εμπειρία 40 περίπου ετών, ενώ παράλληλα έχει αναπτύξει επιτυχείς δραστηριότητες σε τομείς όπως οι πωλήσεις μέσω ταχυδρομείου και οι ηλεκτρονικές εκδόσεις. Εκδίδει συνολικά σε 15 γλώσσες και απασχολεί παγκοσμίως 2.600 άτομα”.

Τι είναι όμως τα πάρτγουωρκς; “Ένα μοναδικό εκδοτικό προϊόν, που κυκλοφορεί κάθε 15 μέρες αποκλειστικά και μόνο σε περίπτερα και καταστήματα ψιλικών και αναφέρεται σε μια πλατιά γκάμα θεμάτων όπως, συλλογή videos, επαγγελματική εκπαίδευση, μαθήματα ξένων γλωσσών, hobbies, συλλογές μουσικής κ.ά. , το οποίο απευθύνεται ανάλογα με το θέμα και στο αντίστοιχο καταναλωτικό κοινό”, μας διευκρινίζει ο κ. Καπνιστός.

Πιστοί σε κάτι τόσο διαφορετικό!

“Για πρώτη φορά εμφανίζονται προϊόντα με τόσο υψηλή λιανική τιμή στα περίπτερα και ψιλικά, με αποτέλεσμα να αυξάνεται ο τζίρος τους”, τονίζει η υπεύθυνη διανομής της εταιρίας κ. Εύη Μποζά. “Παράλληλα προσφέρουν στο καταναλωτικό κοινό σημαντικές συλλεκτικές σειρές σε πολύ προσιτή τιμή, ενώ ταυτόχρονα τον "εθίζουν" να αγοράζει προϊόντα που πριν δεν υπήρχαν στα περίπτερα και στα καταστήματα ψιλικών όπως βιντεοκασέτες και cd. Με αυτό τον τρόπο έρχονται νέοι πελάτες στο σημείο πώλησης, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μαζικών πωλήσεων από πιστούς πελάτες, αφού καλούνται, για να ολοκληρώσουν μια σειρά, να αγοράζουν το προϊόν για περίπου δύο χρόνια”.

Ο καταναλωτής θέλει επικοινωνία

Η DeAGOSTINI HELLAS, ειδικά όταν λανσάρει το πρώτο τεύχος μιας νέας σειράς, προσπαθεί να παρακινήσει όσους περισσότερους πελάτες μπορεί. Πώς το καταφέρνει αυτό; “Συνήθως το πρώτο τεύχος έχει χαμηλότερη τιμή από τα υπόλοιπα”, μας είπε η κ. Εύη Μποζά. “Επίσης, για τα πρώτα τρία τεύχη φροντίζουμε να έχουμε έντονη διαφήμιση, η οποία μαζί με τα προωθητικά υλικά που δίνουμε στα περίπτερα και τα καταστήματα ψιλικών συντελεί ουσιαστικά στην αύξηση των πωλήσεων. Τα προϊόντα μας στα τρία πρώτα τεύχη είναι σχετικά “ογκώδη”, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν κάποια ιδιομορφία στην τοποθέτησή τους. Πρέπει όμως να τονίσουμε ότι η συσκευασία που έχουν είναι ιδιαίτερα σημαντική, για να δώσουμε στους πελάτες πληροφορίες τόσο για τη φύση της σειράς, όσο και για το πώς αυτή θα εξελιχθεί”.

Το κέρδος έρχεται από την καλή συνεργασία

Μια ομάδα εκπαιδευμένων ατόμων, μερτσαντάιζερς, οι οποίοι έρχονται σ' επαφή με περίπου 4.500 περίπτερα και ψιλικά σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και Ηράκλειο, φροντίζουν ώστε να παραλαμβάνουν τα σημεία πώλησης τα προωθητικά υλικά, αλλά και την τοποθέτηση αυτών και των προϊόντων σε περίοπτη θέση. Στόχος τους να ενισχύσουν την εικόνα του προϊόντος στον καταναλωτή: “Θεωρούμε πολύ σημαντική την καλή συνεργασία με τα σημεία πώλησης, για να μπορέσουμε να επιτύχουμε από κοινού μεγάλα κέρδη”, τονίζει η κ. Εύη Μποζά. “Θα πρέπει όμως και τα περίπτερα και τα καταστήματα ψιλικών να τοποθετούν τα προϊόντα μας, ιδίως στα πρώτα τέσσερα τεύχη, σε πολύ καλή θέση, ώστε να παρακινήσουν τον πελάτη να τα αγοράσει. Στη συνέχεια ζητάνε τη σειρά μόνοι τους και γίνονται μόνιμοι πελάτες του συγκεκριμένου σημείου”.

Δύο νέα προϊόντα από την DeAGOSTINI HELLAS

Η εταιρία, με το ξεκίνημα της χρονιάς λανσάρει δύο νέα προϊόντα στην ελληνική αγορά.

  • ΑΙΓΥΠΤΙΟΜΑΝΙΑ (Ο συναρπαστικός κόσμος της αρχαίας Αιγύπτου). “Η Αιγυπτιομανία είναι μια εβδομαδιαία σειρά, που αποτελείται από 96 τεύχη με θέμα την ιστορία και τον πολιτισμό της αρχαίας Αιγύπτου. Σε κάθε ένα από τα 10 πρώτα τεύχη ο καταναλωτής παίρνει δώρο ένα αγαλματίδιο διάσημων

  • προσώπων/ συμβόλων. Εάν επιθυμεί δε στο 1ο, 2ο και σε όλα τα ζυγά τεύχη μέχρι και το 42ο έχει τη δυνατότητα επιλογής τεύχους και με βιντεοκασέτα”, επεξηγεί ο κ. Νίκος Σκυλάκης, group product manager της εταιρίας.

  • ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ (Δημιουργήστε και διακοσμήστε το κουκλόσπιτο των ονείρων σας). Πρόκειται για μια δεκαπενθήμερη έκδοση με θέμα την κατασκευή και διακόσμηση ενός βικτωριανού κουκλόσπιτου. Με κάθε τεύχος ο καταναλωτής αποκτά είτε ένα χειροποίητο έπιπλο, είτε ένα ή περισσότερα κομμάτια για να δημιουργήσει το κουκλόσπιτο. Σε κάθε τεύχος υπάρχει περιγραφή των επίπλων, κουκλών, αξεσουάρ, εκθεμάτων και ρυθμών και δίνονται πληροφορίες για τον τρόπο κατασκευής του κουκλόσπιτου. “Πρόκειται για ένα εξαιρετικό προϊόν που έλειπε από την ελληνική αγορά”, τονίζει η κ. Νέλλη Αστερίου, product manager της DeAGOSTINI HELLAS.

Τα προϊόντα της DeAGOSTINI HELLAS

Τα προϊόντα που σημείωσαν ή σημειώνουν ακόμη και σήμερα σημαντική εμπορική επιτυχία είναι:

-ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ

-ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ

-ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ

-ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

-COMPUTER QUICK AND EASY

-ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΤΗΣ ΓΗΣ

-ΣΤΑΥΡΟΒΕΛΟΝΙΑ

-ΑΡΩΜΑΤΑ

-MAGIC ENGLISH

-ΚΛΑΣΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ

-ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ