Καθαρές πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 6,789 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024, σημειώνοντας ανάπτυξη της τάξεως του 4,1% σε συγκρίσιμη βάση, με τον όγκο να αυξάνεται κατά 1,2% και την αξία κατά 2,9%.

Επικεντρώνοντας το βλέμμα μας στην Ευρώπη, το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Danone στη συγκεκριμένη ζώνη σημείωσε ανάπτυξη των πωλήσεων σε συγκρίσιμη βάση κατά 2,8%, με τις καθαρές πωλήσεις να αγγίζουν τα 2,336 εκατ. ευρώ (στα 2,248 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2023). Επισημαίνεται ότι ο όγκος αυξήθηκε ελαφρά κατά 0,1% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι ανάμεσα σε όλες τις γεωγραφικές ζώνες, εκείνη που ξεχώρισε περισσότερο, ήταν η ζώνη της Κίνας, Βόρειας Ασίας και Ωκεανίας, η οποία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση από όλες με τις καθαρές πωλήσεις σε συγκρίσιμη βάση να φθάνουν το ποσοστό της τάξεως του +8,9% (727 εκατ. ευρώ το 2024, ενώ το 2023 στα 824 εκατ. ευρώ). Επιπρόσθετα, στην εν λόγω ζώνη σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 6,9%.

Όσον αφορά στην ανάπτυξη κάθε κατηγορίας προϊόντων της Danone, τα βασικά γαλακτοκομικά και φυτικής προέλευσης προϊόντα της (essential dairy and plant based products of Danone – EDP) σημείωσαν +3% ανάπτυξη των πωλήσεων σε συγκρίσιμη βάση το πρώτο τρίμηνο του 2024, με τις καθαρές πωλήσεις να αγγίζουν τα 3,474 εκατ. ευρώ (πέρσι την ίδια περίοδο στα 3,768 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 7,8%). Αξίζει να αναφέρουμε ότι η κατηγορία των νερών της εταιρείας σημείωσε τη μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων συγκρίσιμης βάσης με ποσοστό 8,1% και αύξηση όγκου που άγγιζε το 3,9% για το πρώτο τρίμηνο του 2024.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter