Με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων τού κ. Benoit de-Lavarene ως νέου γενικού διευθυντή Ελλάδας, η Danone Hellas παρουσίασε τη στρατηγική και τα επενδυτικά πλάνα της για το 2009, σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του τύπου στις 22 Ιουνίου.

Η Danone λειτουργεί ως ανεξάρτητη εταιρεία στην Ελλάδα από τον Μάιο του 2005, προσφέροντας στην αγορά τα προϊόντα Actimel, Activia, Activia Κάθε Στιγμή, Danonino και Danette. Σύμφωνα με τον κ. de-Lavarene, παρά το γεγονός ότι η συνολική αγορά γιαουρτιού κινείται πτωτικά κατά 11% περίπου, η Danone με το προϊόν Activia παρουσιάζει άνοδο κατά 10%.

Για το 2009 η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει την ανοδική πορεία της, παρουσιάζοντας στην αγορά νέα προϊόντα, που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των Ελλήνων καταναλωτών. Αρχές Μαΐου η εταιρεία λάνσαρε το Activia Κάθε Στιγμή στην τιμή των 1,99 ευρώ τα τέσσερα τεμάχια.

Μέσα στο 2009 η εταιρεία θα πραγματοποιήσει και νέες προωθητικές ενέργειες λανσάροντας νέα προϊόντα στην ελληνική αγορά. Το πρώτο λανσάρισμα τοποθετείται τον Ιούλιο και το δεύτερο τον Σεπτέμβριο με νέα προϊόντα που θα συνδυάζουν και την καλύτερη τιμή για τον τελικό καταναλωτή, τόνισε ο κ. de-Lavarene.

Ο ίδιος ανέφερε, επίσης, ότι έχει ενημερώσει τη μητρική εταιρεία σχετικά με το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η αγορά εμφιαλωμένου νερού. Εδώ θα πρέπει αν σημειωθεί ότι η Danone κατέχει τη 2η θέση παγκοσμίως στην αγορά του εμφιαλωμένου νερού με τα brand Evian και Volvic.
Τέλος, δήλωσε ότι σε αυτή τη φάση η εταιρεία δεν σχεδιάζει την επέκτασή της μέσω κάποιας εξαγοράς, χωρίς αυτό να αποκλείεται στο μέλλον, εφόσον υπάρξουν οι ανάλογες προϋποθέσεις.