Στοχεύοντας στην αγορά των ντελικατέσεν, η αλυσίδα SPAR αποφάσισε να δημιουργήσει ξεχωριστά τμήματα σε καταστήματά της, μετά την επιτυχημένη δοκιμαστική περίοδο λειτουργίας του χώρου πώλησης που ήταν αφιερωμένος αποκλειστικά στα προϊόντα Daily Deli σε κατάστημά της στη Βόρεια Ιρλανδία.

Η σειρά περιλαμβάνει φρέσκες σαλάτες, σάντουιτς, snacks κά. Στο πλαίσιο της προώθησης αυτού του νέου concept, η σειρά έτοιμου φαγητού Spar Brand, θα μετονομαστεί και αυτή σε Daily Deli και θα αποκτήσει τον δικό της χώρο, με τη σχετική σήμανση, από όπου οι πελάτες των καταστημάτων θα μπορούν να αγοράζουν καφέ, σάντουιτς, έτοιμο φαγητό, κρουασάν κά. Ο τομέας του foodservice, όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι της αλυσίδας, αφορούσε κατά κανόνα στα καταστήματα convenience. Πλέον, αφορά σε όλη την αλυσίδα καταστημάτων SPAR, δεδομένης και της συνεργασίας franchising με ξεχωριστές αλυσίδες εστιατορίων, καφέ, κλπ (Costa Coffee, Insomnia, Starbucks, Greggs, Eat17, Cheecky Coffee Co). Η SPAR αντιλαμβάνεται αυτή τη διαδικασία ως μια απάντηση στην ανάγκη των πελατών της για γρήγορη εξυπηρέτηση στις υπηρεσίες εστίασης, όπως αυτή εκφράζεται από τον όρο «foodvenience».