Στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου οι συνεργασίες, συμμετοχές και εξαγορές είναι στην ημερήσια διάταξη. Ο κ. Βασίλης Περγιουδάκης της CYBERCE αναφέρεται στη σημαντική συνεργασία της εταιρίας του με την ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, αλλά και το μέλλον που κρύβει η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, με στόχο τη μεγαλύτερη ικανοποίηση του πελάτη στο περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου οι συνεργασίες, συμμετοχές και εξαγορές είναι στην ημερήσια διάταξη. Ο κ. Βασίλης Περγιουδάκης της CYBERCE αναφέρεται στη σημαντική συνεργασία της εταιρίας του με την ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, αλλά και το μέλλον που κρύβει η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, με στόχο τη μεγαλύτερη ικανοποίηση του πελάτη στο περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Η CYBERCE Integrated E-Commerce Solutions ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1997 και δραστηριοποιείται αποκλειστικά με το αντικείμενο του “Ηλεκτρονικού επιχειρείν” (E-Business). Η εταιρία προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις σε ένα σύνολο επιχειρηματικών αναγκών τόσο σε περιβάλλοντα Business to Business όσο και σε περιβάλλοντα Business to Consumer. Πρόσφατα, η εταιρία ΠΟΥΛΙΑΔΗΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ εξαγόρασε ένα σημαντικό μερίδιο της CYBERCE, προκειμένου να αποκτήσει ένα ακόμα σημείο παρουσίας στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα της CYBERCE, σύμφωνα με τον κο Βασίλη Περγιουδάκη, γενικό διευθυντή της εταιρίας, στοχεύουν σε κάθε επιχείρηση και οργανισμό που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στο χώρο του E-Business, από τον ιδιωτικό ή τον δημόσιο τομέα. Η εταιρία έχει επενδύσει σε καταρτισμένο προσωπικό, το οποίο αποτελείται από εξειδικευμένους συμβούλους και έμπειρους τεχνικούς, με δυνατότητα να προσφέρουν τον κατάλληλο συνδυασμό για τη σχεδίαση και υλοποίηση και του πιο σύνθετου επιχειρηματικού μοντέλου.

Σε συνδυασμό με τα έτοιμα προϊόντα που έχει αναπτύξει ή αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά, η CYBERCE προσφέρει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ικανοποιεί και τις πιο δύσκολες απαιτήσεις. Στο πελατολόγιο της εταιρίας βρίσκονται ήδη αρκετές επιχειρήσεις, όπως η Βιβεχρώμ, τα Σωληνουργεία Κορίνθου, η BOHEME, η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, τα Ηλεκτρονικά Κέντρα Εμπορίου Κυκλάδων, Ανατολικής Ελλάδος, Θεσσαλίας, Θεσσαλονίκης και Πελοποννήσου, ο ΣΕΣΜΑ και άλλοι. Επίσης, η εταιρία δραστηριοποιείται και στο χώρο του R&D, όπου ήδη συμμετέχει σε ευρωπαϊκά έργα στο χώρο του Mobile Commerce, Digital TV, E-Insurance, E-Tourism κλπ.

Τα προϊόντα της CYBERCE

Η εταιρία έχει αναπτύξει το λογισμικό της σε περιβάλλον Windows NT και Oracle και έχει τη δυνατότητα να το διαμορφώσει ανάλογα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Εκτός των προϊόντων κορμού που περιγράφονται στη συνέχεια, η CYBERCE, σε συνεργασία με την FORTHe-com, αναπτύσσει λύσεις βασισμένες στα προϊόντα της STERLING COMMERCE.

  • E-Shopper: Το E-Shopper αποτελεί μια προηγμένη πλατφόρμα για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών ηλεκτρονικών αγορών. Το προϊόν έχει αναπτυχθεί σε τεχνολογία Oracle και Java, με βασικό σκοπό να καλύψει τις ιδιαίτερες ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων που επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το E-Shopper προσφέρει τη δυνατότητα ευέλικτης διαχείρισης, σε συνδυασμό με ένα σύνολο από προηγμένες υπηρεσίες για τον τελικό χρήστη και μπορεί να καλύψει τις ανάγκες εναλλακτικών επιχειρηματικών μοντέλων όπως ηλεκτρονικά καταστήματα και πολυκαταστήματα, ηλεκτρονικές αγορές και ηλεκτρονικά εμπορικά κέντρα.

  • E-Mediator: Το E-Mediator αποτελεί μια προηγμένη πλατφόρμα για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης (Cybermediation). Έχει επίσης αναπτυχθεί σε τεχνολογία Οracle και Java και προσφέρει την απαραίτητη υποδομή για την ανάπτυξη και διάθεση υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας σε ηλεκτρονικές κοινότητες αγοραστών και πωλητών μέσα από εναλλακτικά μοντέλα ηλεκτρονικής διαμεσολάβησης όπως τα e-Auctioning, Reverse Auctioning, Group Shopping, e-Classifieds κ.λπ. Το E-Mediator έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει συμπληρωματικά του E-Shopper και είναι αυτό ακριβώς που δημιουργεί την ειδοποιό διαφορά μεταξύ των προϊόντων της CYBERCE και των ανταγωνιστικών.

Έντονος ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου

Σύμφωνα με τον κο Περγιουδάκη, η ελληνική αγορά παροχής λύσεων E-Commerce γνωρίζει ταχύτατη ανάπτυξη και ο ανταγωνισμός είναι ήδη έντονος. Παρά το περιορισμένο μέχρι τώρα ενδιαφέρον από τη βασική αγορά – στόχο, δηλαδή την εμπορική και βιομηχανική κοινότητα, υπάρχουν δεκάδες επιχειρήσεις που προσφέρουν προϊόντα τόσο σε Business to Business όσο και σε Business to Consumer περιβάλλοντα, είτε με διαμορφωμένες κατά περίπτωση λύσεις, είτε με έτοιμα προϊόντα από την ευρωπαϊκή ή την αμερικάνικη αγορά. Ωστόσο, επειδή η ελληνική αγορά χαρακτηρίζεται από μεγάλο αριθμό μικρομεσαίων επιχειρήσεων, ιδιαίτερη άνθηση θα παρουσιάσει η αγορά των h ηλεκτρονικών ενδιαμέσων με τη μορφή ηλεκτρονικών εμπορικών κέντρων ή ηλεκτρονικών διαμεσολαβητών.

Σημαντικές κινήσεις αναμένεται να κάνουν οι τράπεζες, οι εκδοτικοί οργανισμοί, οι μεγάλες αλυσίδες και γενικότερα επιχειρήσεις που κατέχουν ισχυρό καταναλωτικό brand name και μεγάλο αριθμό πελατών σε σταθερή βάση. Ο ιδιαίτερα έντονος ρυθμός αύξησης των Ελλήνων χρηστών Internet και η ανάπτυξη προηγμένων portal sites αποτελούν ίσως τους βασικότερους παράγοντες για την ωρίμανση της αγοράς προς τις ηλεκτρονικές αγορές, την οποία πρόκειται να εκμεταλλευτούν οι μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου, με έμφαση στα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα ηλεκτρονικών συσκευών (που ήδη έχουν αρχίσει να κάνουν σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση). Ωστόσο, σύμφωνα με τον κο Περγιουδάκη, θα περιμένουμε αρκετά ακόμη μέχρι η αγορά του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου να φτάσει στα επίπεδα του εξωτερικού, κυρίως επειδή οι ελληνικές αλυσίδες χρειάζεται να υλοποιήσουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική για να ολοκληρώσουν μοντέλα E-Business στη βασική τους δραστηριότητα.

Ευοίωνο βλέπει το μέλλον ο κος Περγιουδάκης για επιχειρήσεις σαν την CYBERCE, καθώς ο ανταγωνισμός στις παραδοσιακές αγορές γίνεται ιδιαίτερα έντονος και η μόνη λύση είναι η παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, με στόχο τη μεγαλύτερη ικανοποίηση του πελάτη (η βασικότερη από αυτές είναι η παροχή υπηρεσιών Distant Shopping). Όσον αφορά τώρα την ελληνική ψηφιακή κοινότητα, αναμένεται να ξεπεράσει το 15% του πληθυσμού μέχρι το 2002, ενώ ιδιαίτερο ρόλο θα παίξουν οι υποδομές κινητής τηλεφωνίας και ψηφιακής τηλεόρασης ως εναλλακτικά μέσα εισόδου στην ηλεκτρονική αγορά.