Η Creative Pots φέρνει μια νέα πρόταση στην ελληνική αγορά, ως η πρώτη διαφημιστική εταιρεία που εξειδικεύεται αποκλειστικά στις μικρές αγροτουριστικές επιχειρήσεις. Από φάρμες και οινοποιεία, μέχρι μελισσοκόμους και παραγωγούς ελαιολάδου, η Creative Pots στοχεύει να βοηθήσει παραγωγούς να αναδείξουν την ταυτότητά τους και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της επιχείρησής τους στο έπακρο. Με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, η ομάδα της Creative Pots απαρτίζεται από ειδικούς στη στρατηγική επικοινωνία και το μάρκετινγκ, που προσφέρουν υπηρεσίες όπως social media marketing, δημιουργία περιεχομένου, branding, καινοτόμες στρατηγικές πωλήσεων και άλλα. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: Η ανάπτυξη του brand και η αύξηση της κερδοφορίας των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, συνδυάζοντας την παράδοση με τη σύγχρονη επιχειρηματική προσέγγιση.

Η Ελευθερία Αναγνωστάκη, δημιουργός της πρώτης εξειδικευμένης διαφημιστικής εταιρείας για αγροτουριστικές επιχειρήσεις, μοιράστηκε με το FOODReporter πώς γεννήθηκε η ιδέα της Creative Pots. Η σπίθα άναψε κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού στην Τοσκάνη, όπου παρατήρησε πώς ο αγροτουρισμός είχε αναπτυχθεί εκεί σε επίπεδα που η Κρήτη – μια Τοσκάνη του ελληνικού Νότου – δεν είχε ακόμη αγγίξει. Η αρχή έγινε όταν αποφάσισε να αναδείξει το brand του αγρότη συζύγου της, εφαρμόζοντας τις υπηρεσίες που πλέον προσφέρει μέσω της εταιρείας της. «Είδα άμεσα αποτελέσματα και έτσι ξεκίνησε το εγχείρημα», ανέφερε. Σύντομα, παραγωγοί με υψηλής ποιότητας προϊόντα αλλά χωρίς επισκέψιμα αγροκτήματα την προσέγγισαν, ζητώντας τη βοήθειά της για να δημιουργήσουν τη δική τους ταυτότητα.

Δημιουργώντας νέες πηγές εσόδων για τον Έλληνα παραγωγό
Με τον πρώτο της πελάτη, η Creative Pots ανέπτυξε πολλαπλές δράσεις, από branding μέχρι δημοσιογραφικά ταξίδια, μέσα σε μόλις δύο χρόνια. Όπως τόνισε η ίδια, η αξία του εγχειρήματος είναι προστιθέμενη: Ο παραγωγός πλέον δεν περιορίζεται στη διάθεση των προϊόντων του, αλλά αποκτά νέες πηγές εσόδων. Μέσα από τη δημιουργία αγροτουριστικών εμπειριών και την ανάπτυξη επισκέψιμων χώρων, προσελκύει τουρίστες, ενισχύει την πώληση μέσω γευσιγνωσίας και εκπαιδεύει τους επισκέπτες σε βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας. Η εμπειρία που προσφέρεται είναι 360ο, καθώς ο επισκέπτης δεν γνωρίζει μόνο τα προϊόντα αλλά και την ιστορία, τις πρακτικές και τον τρόπο ζωής που κρύβονται πίσω από αυτά.

Τα επόμενα βήματα της Creative Pots
Η Creative Pots ετοιμάζεται να κάνει αισθητή την παρουσία της στην 11η Athens International Tourism & Culture Expo 2024, που θα πραγματοποιηθεί στις 12-14 Δεκεμβρίου στο Ζάππειο, με δικό της περίπτερο. Η συμμετοχή αυτή αναδεικνύει τη μοναδικότητα του εγχειρήματος, το οποίο είναι καινοτόμο ακόμα και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς άλλες διαφημιστικές εταιρείες δεν εξειδικεύονται αποκλειστικά στον αγροτουρισμό. Στόχος της Creative Pots είναι η επέκταση στην Ευρώπη μέσα στην επόμενη διετία, ενώ για το 2025 προγραμματίζει επισκέψεις σε λιγότερο τουριστικά ανεπτυγμένες περιοχές της Ελλάδας, με σκοπό τη διερεύνηση συνεργασιών με τοπικές φάρμες και παραγωγούς.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter