Ανοδικά κινήθηκαν και τη φετινή Black Friday οι πωλήσεις των online φαρμακείων και σούπερ μάρκετ, καθώς αναπτύχθηκαν κατά 115% και 27% αντίστοιχα σε σύγκριση με τη μέση αξία τους τις τρεις προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου, σύμφωνα με την Convert Group. Ωστόσο, o συνολικός online τζίρος της φετινής Black Friday στα εν λόγω κανάλια δεν υπερέβη τον αντίστοιχο της περσινής, οπότε τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά λόγω lockdown. Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις της εταιρείας, οι πέντε κατηγορίες προϊόντων που πρωταγωνίστησαν στην ανάπτυξη τζίρου στα μεν online φαρμακεία ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (209%), οι κρέμες αντιγήρανσης (164%), τα προϊόντα περιποίησης ματιών (156%), τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου (149%) και οι ανοιχτές πάνες (138%).

Στα δε online σούπερ μάρκετ ήταν τα κόκκινα κρασιά (116%), τα ουίσκι (115%), η βότκα (99%), τα ροζέ κρασιά (91%), και τα λευκά κρασιά (82%). Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι ο online καταναλωτής προσθέτει περισσότερα προϊόντα στις αγορές του τη Black Friday, αφού η μέση παραγγελία στο online φαρμακείο ήταν 44,80 ευρώ και περιείχε 5,1 τεμάχια έναντι 43,10 ευρώ και 4,8 τεμαχίων τις τρεις προηγούμενες Παρασκευές, ενώ στο σούπερ μάρκετ είχε αξία 81,50 ευρώ και περιείχε 36,8 τεμάχια έναντι 75,50 ευρώ και 35,9 τεμαχίων αντίστοιχα. Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από σούπερ μάρκετ και φαρμακεία θα κυμανθεί το 2021 τα 500 εκατ. ευρώ.