Αύξηση τζίρου των online σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του έτους, που αγγίζει το 10%, κατέγραψε στην τριμηνιαία κλαδική έκθεσή της η Convert Group, στην οποία δεν προσμετράται η δραστηριότητα των εταιρειών Q-Commerce, καθότι δεν διαθέτουν τα στοιχεία τους. Ο τζίρος των online σούπερ μάρκετ στο τρίμηνο ανήλθε στα 76 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αξιοσημείωτη ήταν η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, αλλά τα τεμάχια του «καλαθιού» μειώθηκαν κατά 10%, όσο ακριβώς, δηλαδή, αυξήθηκε η μέση αξία του. Συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 ανάπτυξη τζίρου εμφάνισαν οι κατηγορίες των προϊόντων για κατοικίδια κατά 33%, των χαρτικών και ειδών καθαρισμού κατά 19%, των ποτών και αναψυκτικών κατά 13%, των ειδών αρτοποιίας κατά 11%, των βρεφικών ειδών κατά 10%, των φρέσκων και κατεψυγμένων τροφίμων κατά 8%, των προϊόντων περιποίησης και ομορφιάς κατά 6%. Η Δευτέρα διαπιστώθηκε ότι εξακολουθεί να είναι η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα, αλλά περίπου στο ίδιο ποσοστό διαμορφώνονται και οι παραγγελίες της Παρασκευής.