Η Coffee Lab εισάγει στο δίκτυό της το νέο, πρωτοποριακό concept με την ονομασία Prozumi, αναδεικνύοντας την ποιότητα και την καινοτομία. Το Prozumi προσφέρει στους πελάτες επιλογές όπως σάντουιτς από ψωμί με προζύμι μακράς ωρίμανσης, χωριάτικες πίτες και χειροποίητα κρουασάν.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης, η Coffee Lab προχώρησε το Δ’ τρίμηνο 2024 στο άνοιγμα 8 νέων καταστημάτων στην Ελλάδα, σε περιοχές όπως η Αργυρούπολη, ο Άγιος Δημήτριος, η Νίκαια, ο Ταύρος, τα Καμίνια, η οδός Μητροπόλεως στην Αθήνα, τα Κάτω Πατήσια και η Χαλκίδα. Παράλληλα, εγκαινίασε την παρουσία της στην Αυστρία με νέο κατάστημα στη Βιέννη, επιτυγχάνοντας την επέκτασή της σε συνολικά 9 χώρες. Επιπλέον, ενισχύει την παρουσία της στην παγκόσμια αγορά με 8 νέα καταστήματα εκτός Ελλάδας, συγκεκριμένα 2 στο Ντουμπάι, 2 στην Κύπρο και 4 στην Αίγυπτο, τα οποία αναμένεται να ολοκληρωθούν έως το τέλος του πρώτου τριμήνου 2025.

Συνεργασία με τη Σκλαβενίτης
Η Coffee Lab ανακοινώνει επίσης τη συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, φέρνοντας τα προϊόντα της πιο κοντά στο κοινό και προωθώντας την ιδέα του “be your own barista” για οικιακή χρήση. Παράλληλα, βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για τη σύναψη στρατηγικής συμφωνίας με μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα της ενέργειας, διευρύνοντας το φάσμα των εμπορικών δραστηριοτήτων της. Σε μια ακόμη κίνηση ανάπτυξης, η εταιρεία επενδύει 1 εκατ. ευρώ ιδίων κεφαλαίων για την αναβάθμιση της μονάδας παραγωγής της στην Ελλάδα. Η επένδυση στοχεύει στην αύξηση παραγωγικής ικανότητας, καθώς και στη μετάβαση σε μια νέα εποχή ψηφιακής ανάπτυξης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter