Στα 155 εκατ. ευρώ έκλεισε για το 2022 ο συστημικός κύκλος εργασιών για όλα τα καταστήματα Coffee Island, εκ των οποίων τα 35 εκατ. ευρώ αφορούν τη μητρική Σαπλάι Γιούνικ ΑΕ και τα υπόλοιπα τα 487 καταστήματα (432 στην Ελλάδα και 55 στο εξωτερικό) που έχει αναπτύξει το brand.

Η Coffee Island επεκτείνει τη συμβολαιακή γεωργία, την οποία ακολουθεί από το 2011. Εκείνη της εξασφαλίζει δεσμεύσεις για ποσότητες προϊόντων από τρία έως πέντε χρόνια.

Σε μια πολύ απαιτητική χρονιά για τον καφέ, η Coffee Island κατάφερε το 2022 να έχει περίπου την ίδια αξία πωλήσεων με το 2021, παρότι κινήθηκε δίχως ανατιμήσεις βασικού τιμοκαταλόγου στο δωδεκάμηνο, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Κωνσταντίνο Κωνσταντινόπουλο.

«Απορροφήσαμε το 100% των συνολικά 3.427 ανατιμήσεων που μας έγιναν το 2022 στον καφέ και κατά 80%, μαζί με τα τρόφιμα. Είχαμε προχωρήσει σε μικρή ανατίμηση αξίας προϊόντων κατά 3% στις 17 Νοεμβρίου 2021 και μία ακόμη, πριν το ορθόδοξο Πάσχα του 2023, η οποία ανέβασε την ποσοστιαία ανατίμηση τριετίας στο 7% περίπου», επεσήμανε ο κ. Κωνσταντινόπουλος.

Οι πολλαπλοί προμηθευτές, η διασπορά των εντός Ελλάδων καφεκοπτείων και η ανάπτυξη σε οργανωμένο λιανεμπόριο και εξωτερικό
Για το 2023, η Σαπλάι Γιούνικ ΑΕ υπολογίζει ότι θα φτάσει τα 36 εκατ. ευρώ αξίας πωλήσεων, κάτι που μεταφράζεται σε αύξηση 2,86% συγκριτικά με το 2022. Η Coffee Island συνεργάζεται συνολικά με 817 ελληνικές προμηθεύτριες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων ντόπιων start-ups διατροφικών προϊόντων. Πρόσφατη μεγάλη συνεργασία αποτελεί εκείνη με την Ioniki σφολιάτα, η οποία φέρεται να διευρύνεται διαρκώς ως προς το σύνολο καταστημάτων του δικτύου. Γύρω από το εγχείρημα της Coffee Island συντηρούνται 4.000 οικογένειες.

Σημαντικός πυλώνας για την Coffee Island είναι η σημαντική διασπορά της σε 102 διαφορετικές πόλεις, με 235 καταστήματα στην ελληνική περιφέρεια, 55% του συνόλου. Με 43 καταστήματα στην Κύπρο, τρία στην Αίγυπτο, δύο σε Λονδίνο και Ντουμπάι και από ένα σε Βουκουρέστι, Ιβερντόν, Τορόντο, η εταιρεία προσπαθεί να επεκταθεί στο εξωτερικό με μεθόδους στρατηγικών συνεργασιών (joint ventures), franchising και master franchising.

Αναμένεται ένα ακόμη κατάστημα στο Λονδίνο κι επίσης, ένα καινούριο εγχείρημα στην Αίγυπτο.

Ένας από τους σημαντικούς στόχους του 2023 είναι η αύξηση του μεριδίου πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο στο 7% του τζίρου της Σαπλάι Γιούνικ ΑΕ. Αυτό στοχεύεται να επιτευχθεί μέσω εισόδου των οικιακών συσκευασιών καφέ λιανικής σε περισσότερα σημεία πώλησης στην οργανωμένη λιανική και διεύρυνση παρουσίας στις συνεργαζόμενες αλυσίδες.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter