Την επόμενη ημέρα στις στρατηγικές της αλυσίδας καφεστίασης Coffee Island σηματοδοτεί η εναλλαγή των Παναγιώτη Κωνσταντινόπουλου και Αλέξανδρου Ζαπανιώτη, ως προς τους λειτουργικούς τους στη Σαπλάι Γιούνικ ΑΕ: Ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος ανέλαβε Product, Marketing και e-commerce Director στη θέση του Αλέξανδρου Ζαπανιώτη, ενώ ο τελευταίος μετακινήθηκε στο σχεδιασμό ανάπτυξης και δικτύου καταστημάτων. Στο ίδιο πλαίσιο, η Coffee Island παρουσίασε τα νέα bombastic ροφήματά της, με βάση τον καφέ και το τσάι: Salted Caramel Latte, Coffeeccino, Blueberry Tea Oat Latte, Strawberry Tea Oat Latte, Strawberry Tea. Πρόκειται για ροφήματα εμπνευσμένα από τα ασιατικά ροφήματα Bomba, με φούσκες γεύσεις που σκάνε στο στόμα. H Δήμητρα Γκιβίση, Public Relations Executive της Coffee Island, επιβεβαίωσε ότι «πρώτος στόχος είναι το νεανικό κοινό».

Προσθήκες με στόχευση σε πιο ελκυστικό και πλήρες μενού
«Ο Αλέξανδρος πέτυχε να στηριχθεί γερά στα πόδια της η Coffee Island και να γίνει το αναγνωρίσιμο μέγεθος και brand που είναι σήμερα. Εμείς στο σήμερα “πειράζουμε” λίγο την ταυτότητα, προκειμένου να δείξουμε στο κοινό του καφέ ότι “κινούμαστε” με βάση αυτά που του αρέσουν. Βάσει ερευνών που έχουμε κάνει, αποδεικνύεται ότι η Generation Z, η γενικά που θα απευθυνθούμε όλοι στο μέλλον, δε φημίζεται για την πιστότητά της. Διαρκώς δοκιμάζει, διεκδικεί, πειραματίζεται, φεύγει και επιστρέφει. Θέλουμε να εναρμονιστούμε με την εποχή και να θυμίσουμε ότι κι εμείς εξελισσόμαστε. Χρειαζόμασταν κάτι νέο και θα δείτε ακόμη περισσότερα πράγματα στο μέλλον, που θα έρθουν σύντομα», εξήγησε ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος. Όπως έμαθε το FOODReporter, στο επόμενο διάστημα στα καταστήματα Coffee Island θα τοποθετηθεί νέα σειρά από μπάρες δημητριακών, ξηρών καρπών και πρωτεΐνης, όλες σε συνεργασία αποκλειστικά με Έλληνες παραγωγούς.

Εγκαίνια στις 16 Ιουνίου για το νέο κατάστημα στο Χονγκ Κονγκ
Η Coffee Island προσανατολίζεται στον εξορθολογισμό του εν Ελλάδι δικτύου της, που παραμένει ως προτεραιότητα. Τα τέσσερα καταστήματα που έκλεισαν αναμένεται να επαναλειτουργήσουν σε νέες τοποθεσίες. Τα εταιρικά καταστήματα του ελληνικού δικτύου παραμένουν μόλις έξι. Στο εξωτερικό, αποτελεί σήμα κατατεθέν για την εταιρεία το άνοιγμα καταστήματος Coffee Island στους νέους εμπορικούς χώρους στις Πυραμίδες της Αιγύπτου, το οποίο αποτελεί το πέμπτο κατάστημα καφεστίασης της αλυσίδας στη χώρα και βρήκε θέση πλάι σε «τιτάνες» της παγκόσμιας ταχυεστίασης.

Άλλωστε, στις 16 Ιουνίου 2024 αναμένεται να κάνει εγκαίνια το νέο κατάστημα στο Χονγκ Κονγκ. Βρισκόμαστε στο χρονικό διάστημα όπου η διοίκηση της αλυσίδας επικεντρώνεται σε νέα ανοίγματα στο εξωτερικό, με καταστήματα τύπου franchise. Όπως αποκάλυψε ο Παναγιώτης Κωνσταντινόπουλος, «υπάρχει ενδιαφέρον και συζητήσεις για περισσότερες χώρες».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter