Αυξημένο ενδιαφέρον από αγορές του εξωτερικού για συνεργασίες που θα επεκτείνουν τη διεθνή της παρουσία διαπιστώνει η Coffee Island, παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί λόγω των εξελίξεων στην Ουκρανία και των πληθωριστικών πιέσεων.

Το ενδιαφέρον προέρχεται κυρίως από ευρωπαϊκές αγορές κα η εταιρεία είναι ανοιχτή σε συζητήσεις, αν και, όπως ανέφερε ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης, managing director της Coffee Island, «αυτό που εμείς θεωρούμε ότι είναι προτεραιότητα αυτήν τη στιγμή είναι να μπορέσουμε να κάνουμε μία αξιολόγηση των ευκαιριών και των κινδύνων που υπάρχουν στην κάθε αγορά που δραστηριοποιούμαστε, ούτως ώστε να μπορέσουμε να είμαστε συνεπείς απέναντι στις υποχρεώσεις που έχουμε με τους υφιστάμενους συνεργάτες μας, χωρίς να κυνηγήσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη, αλλά να δώσουμε τη μάχη μας για να παραμείνουμε στην κάθε αγορά. Το δεύτερο κομμάτι είναι να δούμε σε ποιες από αυτές μπορούμε να εστιάσουμε περισσότερο».

Σημειώνεται ότι η Coffee Island άνοιξε πρόσφατα την αγορά της Ρουμανίας με ένα κατάστημα στο Βουκουρέστι, αλλά και αυτήν της Αιγύπτου, την οποία η διοίκηση της εταιρείας παρακολουθεί με μεγάλο ενδιαφέρον.

Σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη, η Coffee Island προμηθεύεται προϊόντα από 817 ελληνικές εταιρείες, δημιουργώντας γι’ αυτές έναν τζίρο ύψους περίπου 23 εκατ. ευρώ. «Είμαστε στημένοι ως επιχείρηση προκειμένου να παρέχουμε ίσες υπηρεσίες στους συνεργάτες μας.

Αυτό σημαίνει ότι φροντίζουμε για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του καταστήματος, για όλη τη λειτουργία και όλα τα προϊόντα που παρέχονται στο κατάστημα, ενώ έχουμε διευρύνει την τελευταία διετία την γκάμα των προϊόντων μας», εξήγησε ο ίδιος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter