Ισχυρή παρουσία στην αγορά της Ινδίας επιδιώκει να αποκτήσει η Coffee Island, που άνοιξε, σε συνεργασία με τη Vita Nova, το πρώτο της κατάστημα στην πόλη Γκουργκαόν, σε απόσταση περίπου 30 χιλιομέτρων από την πρωτεύουσα, Νέο Δελχί. Η ελληνική εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει συνολικά είκοσι καταστήματα στην Ινδία έως τον Μάρτιο του 2026 και να αυξήσει περαιτέρω το αποτύπωμά της σε 250 καταστήματα έως το 2029.
Σε πρώτο πλάνο για την ώρα βρίσκεται η ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας, ενώ σε δεύτερο χρόνο θα επιδιωχθεί το άνοιγμα καταστημάτων και σε άλλες σημαντικές πόλεις της Ινδίας, όπως η Μουμπάι, η Μπανγκαλόρ και η Χαϊντεραμπάντ. Επιπλέον, η Coffee Island, σε συνεργασία με τη Vita Nova, σχεδιάζει να επεκταθεί και σε γειτονικές της Ινδίας αγορές, μεταξύ των οποίων το Μπουτάν, το Νεπάλ, το Μπανγκλαντές, η Σρι Λάνκα, ο Μαυρίκιος και οι Μαλδίβες.
«Η ζωηρή κουλτούρα καφέ της χώρας και η αυξανόμενη ζήτηση για premium εμπειρίες προσφέρουν μία συναρπαστική ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, παρουσιάζοντας και το όραμά του, που είναι «να γεφυρώσουμε το χάσμα στην ινδική αγορά καφέ και να καλλιεργήσουμε μία ευρωπαϊκή κουλτούρα καφέ μεταξύ των Ινδών που αγαπούν τον καφέ».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter