«Στο Athens Coffee Festival, αναδείξαμε όλη την γκάμα Single Estate καφέδων από συγκεκριμένες φάρμες παγκοσμίως με τις οποίες έχουμε έρθει σε απευθείας επαφή μέσω του προγράμματος Συμβολαιακής Γεωργίας Direct Trade Coffee Island. Είναι ένα project που μόνο η αλυσίδα μας τρέχει με συνέπεια σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας πρόσβαση στους καταναλωτές σε γεύσεις από μέρη που δεν θα είχαν αλλιώς τη δυνατότητα» αναφέρει στο FOODReporter ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης, Managing Director των Coffee Island, σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρείας στο Athens Coffee Festival 2022.
Σύμφωνα με τον κ. Ζαπανιώτη, το προϊόν που παρουσίασε η εταιρεία στο φεστιβάλ καφέ ήταν το καινοτόμο Coffee Cold Brew Beer, το οποίο είναι αποτέλεσμα της δημιουργικής σκέψης και συνεργασίας των Coffee Island και της ΝΗΣΟΣ. «Δείξαμε την καινοτομία της κυκλικής οικονομίας με τις τσάντες μας από ανακυκλωμένους σάκους καφέ, αλλά και τα ποτήρια πολλαπλών χρήσεων που εκπαιδεύουν τους καταναλωτές στην επαναχρησιμοποίηση για να μειωθεί το πλαστικό μίας χρήσης, δίνοντας τους πολλαπλό όφελος έκπτωσης 10 λεπτών σε καθεμία από τις 20 χρήσεις του ποτηριού» υπογραμμίζει ο ίδιος.
Η εταιρεία κινείται μεσοσταθμικά στο -6% σε αξίας για το πρώτο οκτάμηνο 2022
Όσον αφορά στη διαχείριση της επικρατούσας κατάστασης που έχει περιέλθει ο κλάδος λόγω πληθωρισμού, ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης δήλωσε στο FOODReporter: «Όπως όλη η εθνική οικονομία, έτσι και εμείς έχουμε επηρεαστεί. Έχουμε πετύχει στο βασικό μας προϊόν, τον καφέ, να μην έχουμε τρομερές ανατιμήσεις επί του παρόντος, γιατί αξιοποιούμε το direct trade με τις επιλεγμένες φάρμες που συνεργαζόμαστε ανά τον κόσμο. Τηρούμε όμως σε όλα μια υπεύθυνη στάση, δηλαδή διαχειριζόμαστε τις ανατιμήσεις των πρώτων υλών, το κόστος ενέργειας και μεταφορών με ψυχραιμία και λογική προσέγγιση, ώστε να μην επιβαρύνουμε περαιτέρω το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών μας και αφετέρου να βοηθούμε την ανθεκτικότητα των καταστημάτων μας». Μία απάντηση των Coffee Island στις ανατιμήσεις είναι τα συνεχή προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης, αλλά και οι εκπτώσεις στους συσκευασμένους καφέδες.
«Στο πρώτο οκτάμηνο 2022, έναντι του αντίστοιχου περσινού διαστήματος, η αγορά της εστίασης φαίνεται να έχει πτώση μείον 21% και εμείς ως Coffee Island κινούμαστε μεσοσταθμικά στο μείον 6% σε αξία» επισημαίνει ο κ. Ζαπανιώτης αναφορικά με τις πωλήσεις της εταιρείας.
Νέα καταστήματα και ανακαινίσεις έως το τέλος του 2022
«Στο πλάνο μας έχουμε πέντε νέα καταστήματα έως το τέλος του 2022. Συνεχίζουμε την ανανέωση των προσόψεων και τις ανακαινίσεις καταστημάτων, φτάνοντας στο 75% του δικτύου μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2022, ώστε να ενισχυθεί η εικόνα και η ταυτότητά μας στο 2023» δηλώνει στο FOODReporter o κ. Ζαπανιώτης για το πλάνο επέκτασης των καταστημάτων. «Για το εξωτερικό, το πλάνο μας στο 2022 ολοκληρώνεται με το άνοιγμα του τρίτου καταστήματος στην Αίγυπτο και την ανανέωση που κάναμε στο κατάστημα του Λονδίνου» συμπληρώνει ο ίδιος σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια δραστηριοποίησης της εταιρείας στο εξωτερικό.
Ο μελλοντικός καταναλωτής θα οδηγηθεί σε αυστηρότερες επιλογές κατανάλωσης με μειωμένο «καλάθι»
«Ο καταναλωτής δεν επηρεάζεται μόνο ψυχολογικά από το βομβαρδισμό αρνητικών ειδήσεων, αλλά και πρακτικά από τις αυξήσεις των βασικών αγαθών και υπηρεσιών. Ξέρουμε πως θα οδηγηθεί σε αυστηρότερες επιλογές κατανάλωσης με ένα μειωμένο «καλάθι» σχολιάζει ο Αλέξανδρος Ζαπανιώτης όσον αφορά στην σημερινή καταναλωτική συμπεριφορά. «Τείνω να πω, πως η ανθεκτικότητα πρέπει να είναι οδηγός για εμάς στις επιχειρήσεις, αλλά και απαιτούμενο και για τους καταναλωτές. Για τους λόγους αυτούς, είναι στρατηγική επιλογή για εμάς να είμαστε δίπλα στους πολίτες – καταναλωτές καθημερινά και έμπρακτα. Να προσπαθούμε να διατηρούμε τον specialty coffee προσβάσιμο με λογικές τιμές, ώστε να παραμείνει η καθημερινή απόλαυση» προσθέτει ο Managing Director των Coffee Island.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter