Σε αναθεώρηση επί τα βελτίω των εκτιμήσεών της για τις οργανικές πωλήσεις και την κερδοφορία της στο σύνολο του 2024 προχώρησε η The Coca-Cola Company, μετά τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του έτους, εμφανίζοντας αύξηση πωλήσεων κατά 3% στο β’ τρίμηνο, στα 12,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η ανάπτυξη των πωλήσεων της Coca-Cola Zero έφτασε το +6%, κερδίζοντας έδαφος σε όλες τις γεωγραφικές αγορές, ενώ η κλασική Coca-Cola αναπτύχθηκε κατά 2%, καταγράφοντας θετικά μεγέθη ανάπτυξης σε Λατινική Αμερική και Ασία-Ειρηνικό. Αυξημένος ήταν και ο όγκος πωλήσεων κατά 2% σε ετήσια βάση, με τις αναπτυσσόμενες και αναδυόμενες αγορές να παρουσιάζουν μεσαία μονοψήφια άνοδο, χάρη στην ταχεία ανάπτυξη σε χώρες όπως η Ινδία, η Βραζιλία και οι Φιλιππίνες.

Με αυτά τα δεδομένα, η The Coca-Cola Company αναμένει πλέον ότι οι οργανικές πωλήσεις της για το οικονομικό έτος 2024 θα αναπτυχθούν κατά 9-10%, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για ανάπτυξη 8-9%, ενώ τα προσαρμοσμένα κέρδη αναμένεται να αυξηθούν κατά 5-6%, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για αύξηση 4-5%.

«Τα αποτελέσματά μας για το δεύτερο τρίμηνο είναι ενθαρρυντικά, παρουσιάζοντας ισχυρή ανάπτυξη πωλήσεων και λειτουργικής κερδοφορίας σε ένα τοπίο που διαρκώς αλλάζει», σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της The Coca-Cola Company, James Quincey.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter