Η Coca-Cola Τρία Έψιλον ανακοίνωσε τη χρήση Augmented Reality στη διαχείριση αποθηκών με τη λειτουργία Vision Picking.

Για την πρωτοπόρο εφαρμογή επιλέχθηκε μεταξύ των 28 χωρών του ομίλου Coca-Cola HBC το Κέντρο Διανομής Β. Ελλάδος της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση «έξυπνων» γυαλιών, που παρέχουν στον χειριστή τις απαραίτητες για την ολοκλήρωση καθημερινών εργασιών πληροφορίες. Ο χρήστης βλέπει σε οθόνη 7’’ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία και επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που πρόκειται να πραγματοποιήσει. Το κέντρο διανομής είναι χωρητικότητας 8.733 παλετών, απασχολεί 200 εργαζόμενους, εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες και είναι κόμβος διακίνησης 7,5 εκατ. κιβωτίων ετησίως.