Για το στόχο της βότκας Finlandia να αναδειχθεί ως αναγνωρισμένο premium brand μίλησε στο FOODReporter ο Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Director – Owned Brands του Coca-Cola HBC Group.

Στόχος του Ομίλου Coca-Cola HBC, που απέκτησε το σήμα, είναι να το φέρει ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες μάρκες βότκας του κόσμου.
«Προτεραιότητές μας είναι να εστιάσουμε στην ανάπτυξη, να επεκτείνουμε την παγκόσμια παρουσία μας και να συνεχίσουμε να παρέχουμε προϊόν που όχι μόνο εμπνέει, αλλά και ενθουσιάζει τους λάτρεις της βότκας παγκοσμίως», δήλωσε ο Γιάννης Αθανασιάδης.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη χρήση των καλύτερων φυσικών συστατικών: Φινλανδικό κριθάρι που ωριμάζει στο φως του Ηλίου του Μεσονυκτίου και κρυστάλλινο νερό από παγετώνες. Ο συνδυασμός δημιουργεί κορυφαία βότκα με εξαιρετική γεύση και έχει ήδη κατατάξει τη Finlandia ανάμεσα στις δέκα κορυφαίες μάρκες βότκας παγκοσμίως, βάσει του IWSR 2023.

Πολύ μεγάλη έμφαση δίνει το brand Finlandia στη βιωσιμότητα, επιτυγχάνοντας σχεδόν μηδενικά απόβλητα και ποσοστό ανακύκλωσης 99,9% από τη διαδικασία παραγωγής, αλλά και μέσα από τις φιάλες της Finlandia, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί με στόχο την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter