Η Coca-Cola HBC, στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2024, με αξιοσημείωτη ανάπτυξη σε όλες τις αγορές, ενώ στην Ελλάδα η εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση όγκου πωλήσεων.
Κατά τη διάρκεια της σχετικής ενημέρωσης αναλυτών, ο διευθύνων σύμβουλις της Coca-Cola HBC Zoran Bogdanovic δήλωσε ότι η εταιρεία κατέγραψε ένα ακόμη τρίμηνο ισχυρής ανάπτυξης εσόδων, αξιοποιώντας τόσο τη δυναμική όγκου, όσο και την αύξηση των εσόδων ανά κιβώτιο.

Η σταθερή πορεία της εταιρείας, όπως ανέφερε ο ίδιος, αποδεικνύει την ικανότητα της Coca-Cola HBC να επιτυγχάνει ποιοτική ανάπτυξη σε διαφορετικές συνθήκες της αγοράς. Ο κ. Bogdanovic επισήμανε επίσης ότι η επένδυση στις εξειδικευμένες δυνατότητες της εταιρείας ενισχύει την ευελιξία και την εστιασμένη εκτέλεση, ενώ η αναπροσαρμογή των προβλέψεων αντικατοπτρίζει την ισχυρή απόδοση του εννεαμήνου και την εμπιστοσύνη στη δυναμική της εταιρείας στην αγορά.

Στο +13,9% οι οργανικές πωλήσεις της Coca-Cola HBC
Ειδικότερα, οι οργανικές πωλήσεις της Coca-Cola HBC αυξήθηκαν κατά 13,9% το τρίτο τρίμηνο, ενώ από την αρχή του έτους έχουν αυξηθεί κατά 13,7%, υποστηριζόμενες από τη δυναμική ζήτηση κατά την καλοκαιρινή σεζόν και την στοχευμένη διαχείριση εσόδων.

Ο όγκος των οργανικών πωλήσεων αυξήθηκε κατά 4%, με ισχυρότερες τις κατηγορίες στρατηγικής της προτεραιότητας: αεριούχα ποτά +3,9%, ενεργειακά ποτά +28% και καφέ +35,6%. Ο δείκτης των οργανικών πωλήσεων ανά κιβώτιο σημείωσε άνοδο της τάξεως του 9,5%.
Στις καθιερωμένες αγορές της Coca-Cola HBC, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3%, με ανθεκτική αύξηση όγκων.

Στις αναπτυσσόμενες αγορές, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12,6%, με έμφαση στην αύξηση πωλήσεων ανά κιβώτιο και θετική επίδοση όγκων.
Στις αναδυόμενες αγορές, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 24,1%, παρά τις δυσκολίες σε ορισμένες περιοχές, κυρίως λόγω αύξησης τόσο του όγκου πωλήσεων, όσο και της αξίας ανά κιβώτιο.

Η δυναμική της ελληνικής αγοράς
Στην ελληνική αγορά, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν με μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στην αυξημένη κατανάλωση κατά την καλοκαιρινή περίοδο. Επιπρόσθετα, η κατηγορία των αεριούχων παρουσίασε αύξηση μεσαίου μονοψήφιου ποσοστού, με κύριους ηγέτες την Coke Zero και τη Sprite. Όσον αφορά στην κατηγορία του καφέ, αυτή σημείωσε διψήφια ανάπτυξη, ενώ τα μη αεριούχα αυξήθηκαν επίσης με μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, κυρίως λόγω της ενίσχυσης της ζήτησης σε νερά και χυμούς.

Πρόβλεψη για αύξηση οργανικών πωλήσεων 11- 13% το 2024
Αξίζει να αναφέρουμε ότι, σύμφωνα με την έκθεση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του 2024, η Coca-Cola HBC προβλέπει για το 2024 αύξηση οργανικών πωλήσεων μεταξύ +11 και +13%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter