ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝrnΝέες προτάσεις για ακόμα πιο υγιεινή απόλαυση
Ο νέος χυμός ΑΜΙΤΑ πορτοκάλι-μέλι και το καινοτόμο φρουτοποτό FRULITE Cool mix, με χυμούς φρούτων και γιαούρτι, είναι η φετινή πρόταση της ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ για περισσότερη απόλαυση και ευεξία των καταναλωτών. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι μεγάλες καμπάνιες του λανσαρίσματός τους στην αγορά.
AMITA πορτοκάλι-μέλι
Πρόσφατα η ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ παρουσίασε στην ελληνική αγορά το νέο της καινοτόμο προϊόν, ΑΜΙΤΑ πορτοκάλι-μέλι. Όπως μας εξήγησε ο κ. Βασίλης Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων της εταιρίας, το προϊόν δημιουργήθηκε προκειμένου να υπηρετήσει, με μοντέρνο τρόπο, τη σύγχρονη τάση και ανάγκη για επιστροφή στην υγιεινή διατροφή. Η πρόσμιξη των δύο κατεξοχήν φυσικών ενεργειακών προϊόντων -που, σημειωτέον, επιχειρείται για πρώτη φορά- προσφέρει στον οργανισμό ένα συνδυασμό θρεπτικών ουσιών, γλυκόζης, βιταμινών και ιχνοστοιχείων, συμβάλλοντας στην αναπλήρωση της χαμένης του ενέργειας. Επομένως το νέο προϊόν ΑΜΙΤΑ, με την πρωτότυπη γεύση, προσφέρεται και ως λύση τόνωσης του οργανισμού από τη σωματική ή την πνευματική του κόπωση. Ταυτόχρονα, καθώς ο χυμός πορτοκάλι και το μέλι είναι προϊόντα του πρωινού γεύματος, το νέο προϊόν ΑΜΙΤΑ προτείνεται και ως “ο ιδανικός χυμός για να ξεκινήσεις τη μέρα σου”. Το νέο προϊόν της ΑΜΙΤΑ, όπως όλη η σειρά, ανήκει στην κατηγορία των χυμών ραφιού. Απευθύνεται σε καταναλωτές ηλικίας, κυρίως, μεταξύ 25 και 44 ετών. Το προϊόν διατίθεται σε συσκευασίες του ενός λίτρου και των 330 ml.
Η ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, σε συνεργασία με την εταιρία “Magnet”, ήδη από τις αρχές του Ιουνίου είχαν δρομολογήσει τα γυρίσματα της διαφημιστικής τηλεοπτικής ταινίας του προϊόντος, όπου τονίζονται οι ευεργετικές ιδιότητες των προσμίξεών του και δίνεται έμφαση στη σημασία της κατανάλωσής του κατά το “πρωινό ξεκίνημα”. Στο ίδιο επικοινωνιακό πλαίσιο θα κινηθεί η καμπάνια με έντυπες καταχωρίσεις.
AMITA motion
Σημειώνεται ότι ο χυμός AMITA motion ήταν ο πρώτος 100% φυσικός χυμός φρούτων με βιταμίνες, που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά (1993). Η περιεκτικότητά του σε χυμό εννέα φρούτων, εμπλουτισμένου με οκτώ βιταμίνες, επιδρά θετικά στην ενέργεια του οργανισμού. Το προϊόν απευθύνεται σε νέους ηλικίας, κυρίως, 15-24 ετών, που έχουν έντονη ζωή και ασχολούνται με τα σπορ. Το μερίδιό του, επί του συνόλου της αγοράς των χυμών, είναι 13% (πηγή: AC Nielsen ’99) και εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των καταναλωτικών προτιμήσεων στην υποκατηγορία των βιταμινούχων χυμών.
FRULITE Cool Mix
Το FRULITE Cool Mix, το λανσάρισμα του οποίου άρχισε την άνοιξη φέτος, είναι ένα ιδιαίτερα γευστικό και δροσιστικό φρουτοποτό. Σε αντίθεση με τους κλασικούς χυμούς φρούτων και τους συνδυασμούς τους, καινοτομεί και -πάλι υγιεινά- ως προς τη σύνθεσή του, αφού συνδυάζει φρούτα με γιαούρτι. Με την τοποθέτησή του στην αγορά δημιουργεί μια νέα “plus” υποκατηγορία χυμών
με φιλόδοξη προοπτική.
Παράγεται σε τρεις συνδυασμούς φρούτων με γιαούρτι: ανανά-πορτοκάλι, ροδάκινο-βερίκοκο και φράουλα. Όπως όλη σειρά χυμών FRULITE, το νέο προϊόν εγκυτιώνεται σε κενό αέρος, σε συσκευασίες tetra square, προκειμένου να διατηρεί αναλλοίωτα τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά για περισσότερο χρόνο. Είναι χυμός ψυγείου και διατίθεται σε συσκευασίες του 1 λίτρου και των 330 ml.
Το νέο φρουτοποτό απευθύνεται σε καταναλωτές νεαρής ηλικίας, κυρίως μεταξύ 15 και 24 χρόνων. Ωστόσο, όπως εκτιμάται, θα προσελκύσει καταναλωτές όλων των ηλικιών. Σημειώνεται ότι το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ, προκειμένου να δημιουργήσει το FRULITE Cool Mix άρχισε να δουλεύει τουλάχιστον ενάμιση χρόνο πριν την εμφάνισή του στην αγορά.
Η εταιρία, σε συνεργασία με την “Leon & Partners”, αναπτύσσει την επικοινωνιακή καμπάνια του προϊόντος υπό τον θεματικό τίτλο “Η ζωή σου”. Στο κεντρικό τηλεοπτικό διαφημιστικό μήνυμα της καμπάνιας προβάλλονται τα χαρακτηριστικά του FRULITE Cool Mix, με νεανικότητα και αυθορμητισμό, ενώ δίνεται έμφαση στη μοναδικότητά του. Η καμπάνια εξελίσσεται, επίσης, με καταχωρίσεις στον περιοδικό Τύπο και γιγαντοαφίσες.
Για την προώθηση των τριών προϊόντων της και την ενίσχυση της εικόνας τους η ΤΡΙΑ ΕΨΙΛΟΝ έχει σχεδιάσει ένα σύνθετο πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών, που ήδη εξελίσσεται στα σημεία πώλησης (εκτεταμένες δειγματοδιανομές, υποστήριξη με εικαστικό υλικό κλπ).