Η Χρυσή Ζύμη δημιούργησε ένα νέο προϊόν και, σε συνεργασία με την Cream, φρόντισε να... ανοίξει την όρεξη στο τηλεοπτικό κοινό. «Τα Toppers», μας λένε οι υπεύθυνοι του τμήματος μάρκετινγκ της εταιρείας Χρυσή Ζύμη, του ομίλου Vivartia, «είναι τετράγωνες λιχουδιές σε ψωμένια ζύμη ολικής άλεσης, με topping από διαλεχτή σάλτσα ντομάτας και αγνά, αυθεντικά υλικά.

Αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για να συνδυάσουν οι καταναλωτές που θα τα επιλέξουν από τα ράφια των καταστημάτων τροφίμων την απόλαυση με την ισορροπημένη διατροφή. Τα Toppers έρχονται να ξαφνιάσουν μικρούς και μεγάλους, σε τρεις λαχταριστές γεύσεις: Φέτα, γκούντα και ελιά, Γκούντα και παραδοσιακό κασέρι και, για χαμηλά λιπαρά, Milner, γαλοπούλα, μανιτάρια».

 Πίνακας 1: Ζύμες – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Μαρ. 2009  Ιαν.-Μαρ. 2010
 Χρυσή Ζύμη Toppers  0,00  149,77
 Κανάκη πίτες  0,00  138,58
 Pillsburry φύλλο για πίτες  0,00  61,46

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Ζύμες – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Μαρ. 2009  Ιαν.-Μαρ. 2010
 Τηλεόραση  666,65  150,44
 Ραδιόφωνο  45,75  73,38
 Περιοδικά  51,6  299,26
 Εφημερίδες  0,00  2,94
 Σύνολο κατηγορίας  764,00  526,02

 Πηγή: Media Services SA

Την καμπάνια για το νέο προιόν δημιούργησε η Cream. Δύο φρέσκες ταινίες με πρωταγωνιστές δύο έξυπνα και πονηρά παιδιά που διεκδικούν τα Toppers τη στιγμή ακριβώς που τα θέλουν. Έτσι, «λένε» στις μαμάδες τους «Τώρα τρώμε Toppers!», όσο πιο σκανταλιάρικα μπορούν, ώστε εκείνες να αφήσουν ό,τι κι αν κάνουν για να τους τα ετοιμάσουν. Με τον τρόπο αυτόν, η Cream τονίζει το γεγονός ότι, όταν είναι ώρα για Toppers, τα παιδιά δεν μπορούν να περιμένουν ούτε λεπτό. Το μήνυμα της τηλεοπτικής καμπάνιας είναι σαφές και υπενθυμίζει το slogan που χαρακτηρίζει τα προϊόντα της Χρυσής Ζύμης: «Τώρα τρώμε Toppers! Μία ακόμα απολαυστική συνταγή από τη Χρυσή Ζύμη που… δεν έτυχε, πέτυχε».

Info
Πελάτης:
Χρυσή ζύμη-Vivartia Κλάδος Κατεψυγμένων, Προϊόν: Toppers, Διαφημιστική εταιρεία: Cream, Εταιρεία παραγωγής: Cinegram, Μέσα προβολής: TV, Διάρκεια καμπάνιας: 1 έτος.