Μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στα κοινωνικά δίκτυα η απόφαση της Waitrose να χρεώνει τις online παραγγελίες, επιβαρύνοντας του καταναλωτές με ετήσιο κόστος το οποίο θα μπορούσε να φθάσει σε 156 λίρες Αγγλίας, όπως δήλωσε πελάτης της αλυσίδας.

Η Waitrose ανακοίνωσε πως θα εφαρμόσει από 9 Σεπτεμβρίου μια «λογική χρέωση», όπως την ονομάζει, ύψους 3 λιρών ανά παραγγελία, υπενθυμίζοντας πως παρείχε δωρεάν υπηρεσίες παράδοσης στις παραγγελίες κόστους άνω των 40 λιρών. Αντίστοιχη πολιτική εφαρμόζουν ήδη όλες οι μεγάλες αλυσίδες, εκτός της Iceland, όμως αρκετές έχουν χαμηλότερο κόστος συνδρομής σε ό,τι αφορά τις παραδόσεις.

Η Tesco χρεώνει 7,99 λίρες τον μήνα, ενώ η Ocado 8,99 τον μήνα. Παρά το γεγονός ότι η συνδρομή θεωρείται από τους καταναλωτές ως προτιμητέα λύση, η Waitrose δεν σκοπεύει προς το παρόν να την υιοθετήσει. Πελάτες της αλυσίδας προειδοποιούν πως θα στραφούν σε ανταγωνιστές της, ενώ άλλοι επισημαίνουν πως η απόφασή της επιβαρύνει ιδιαίτερα όσους πραγματοποιούν κυρίως online αγορές ή έχουν δυσκολία στη μετακίνηση.